|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Jasså då flöt denna gammla tråden upp igen. Skäms när jag läser inlägget som startade tråden....Men redde ju ut de flesta missförstånd till slut. Player, Nej jag tycker inte att det behövs ett Off Topic- forum. Vart vill du komma genom att påpeka det? tommysbmw, Om du har problem med att jag skrev 12 inlägg i denna tråd är du välkommen att skicka dina åsikter till mig via mail. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Tänk,här sitter vi å kastar skit på varann när det håller på att bli krig i Irak å BMW håller på att bilda en kartell här i Sverige,hmm | |
| Att detta inlägg är offtopic. | |
|
Player, Det har du alldeles rätt i. Jag har väl aldrig sagt att det ska vara otillåtet med Offtopic-inlägg(i viss utsträckning)? För övrigt var denna tråd aktiv för ett halvår sedan.... |
|
|
det spåra ur efter Glennings bortgång...efter det har det bara varit skräp...Glenning var ju den ändå som tyckte att baksätet i S80 var trångt... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Ville bara påminna er alla motorintresserade att ett nytt motormagasin som heter Prestanda börjar i kväll kl:20.00 på TV3. Bl.a är kvällens ämne : Jakten på den perfekta sportbilen .. Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Tror inte på det än så länge:)) står nått helt annat på hemsidan och dagstidningen. Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
|
Hasso, I förra veckans Expressen så står det att programmet startar ikväll =) Så jag tog fram dagens Expressen och så står det plötsligt något helt annat :( Det går ju inte lita på vad som står i tidningen alls nuförtiden ! Jag ber om ursäkt för fel information. Den kanske börjar nästa vecka ? Mvh Maria Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.