AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
12.734

Någon i väst som kan låna ut sin cab till en filminspelning?

Sida 2 av 2
Synd att blå var "no-no" för jag har två fin-fina tidsenliga (från -98) passande "cab:ar", den ena Orientblå, den andra Technoviolett...
em
906
em3
M3 cab -03
....öhhhh....fortfarande ingen Marie som skulle svara "direkt" på mail, inte för att jag bryr mig jätte-mycket, det blir mer en trovärdighetsfråga för Bavaria1, som mobiliserar forumets medlemmar, och lägger ut mailadresser till film-folk, som dom ska svara på "direkt"......fortfarande, Bavaria1, inget fel med grejen i sig, men om din kontakt inte kan/ tänker svara, skriv inte det, då......det blir lite "B" att inget händer, och drabbar dig som "messenger boy".....

em3
Ba
396
Bavaria1
iX3 M-Sport, -22, Piemont Red
Neue Klasse Silver beställd
em3: Du har PP.
Och jag tror inte att du kan begära att jag skall ta ansvar för andra personers handlande eller brist på det.

Lennart Bornhall
BMWCS #1085
em
906
em3
M3 cab -03
Nej!!! Definitivt inte, men det hela blev kanske lite fel, från början här på forumet....du har varit juste mot ett filmbolag, tagit åt dig att fråga brett, jag vet inte hur många som svarat....men jag har gjort det, och inte hört ett pip på snart 3 dygn....jag tänker inte jaga detta filmfolk, men kan, om dom svarar på mina grundfrågor, som du känner till, kunna tänka mig att ställa upp......jag låter kanske "otacksam" och sur, men det handlar för mig om prioriteringar....andra får svara för sig...( det är fortfarande en helt odefinierad insats....ingen tidpunkt, inget tidsintervall, ingen uppgift om ersättning, annat än för "tidigare påställning"!!!???)

Jag måste iaf. ha en del frågor besvarade, innan det öht. kan vara aktuellt.....

em3

till slut hände det ....förnuftet ger vika, och KÄNSLAN styr, trodde aldrig det skulle hända..
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
em3. Att du inte fått svar på 3 dygn kan bero på att två dygn varit helg. Om man ska fixa ihop en massa rekvisita till en inspelning så är det inte bara en bil som ska ordnas. För dig är detta kanske en stor grej, men för dem som arbetar med inspelningen är det en av många saker och de kanske slutade tidigt i fredags för att hämta barnen och på helgen är annat än jobb i fokus.

Mailar man mig i tjänsten så garanterar jag inte svar samma dag och under helgen kollar jag inte mailkorgen om jag inte väntar på något viktigt.

Summering: Ha lite is i magen.

em
906
em3
M3 cab -03
Jodå, magister Kaiser och fröken Dawwe, jag kan kanske, om jag vill, men ser nog mer forumet som en avkopplande grej som hänger samman med mitt stora intresse för fordon. Så nu kan vi koppla av, och gå vidare, eller hur?

Grelle, du beskriver uppenbara saker, och "svar direkt" kan ju uppenbarligen betyda olika saker för olika personer.

Slappa av, grabbar, det gällde ett uppdrag, anmäl ert intresse om det passar er.

mvh

em3
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Det jag beskrev var uppenbara saker, men ditt beteende tydde på att de inte var uppenbara för dig.

em3
M3 cab -03
Nähä, och det störde tydligen ditt ordningssinne, mitt beteende är tydligen inte ok för dig? Bra jobbat Grelle, och bättre lycka att bidra
nästa gång!!!!

em3
Ba
396
Bavaria1
Talat med produktionsbolaget idag, alla som har mejlat har fått svar, om någon ändå saknar det så mejla igen eller ring. Jag har tel nr om det saknas.

Och alltså inget är klart ännu. Och slutligen, all eventuell diskussion om ersättning mm görs lämpligen med dem.

Lennart Bornhall
BMWCS #1085
Ba
396
Bavaria1
Toppen, då kan vi avsluta tråden då man nu funnit en passande cab!
Tack för engagemanget.

Lennart Bornhall
BMWCS #1085
Ba
396
Bavaria1
Lyfter tråden igen, då produktionsbolaget hört av sig om en ny filminspelning:

- Den 13/4 i Vänersborg önskar man en 70 talare i originalskick.

Hör gärna av er om ni önskar kontaktuppgift till dem.

Lennart Bornhall
BMWCS #1085
Ra
338
RasmusBMW
VW Golf GTD 2011 DSG
Carbon steel grey metallic
Bi xenon , DCC.
No turboshit - Only real Power - NOT 😉

Ski-doo MXZ X RS 2007

Vilken BMW cab blev de nu då ?? :) å vems ?
E ju nyfikon här ! :)
Å vad heter filmen ?
Ba
396
Bavaria1
Ursäkta oklarheter, nu är det vilken BMW som helst i originalskick från 70 talet, med ej för utstickande färg. Vet inte vilken film.

Lennart Bornhall
BMWCS #1085
Ba
396
Bavaria1
Var idag och såg "En man som heter Ove", mycket bra och lysande framfört av Lassgård, och så var det ju kul att se Z3 cabben också, vem det nu var som lånade ut den...

Lennart Bornhall
BMWCS #1085
Kul att det var den filmen det handlade om! Skall se filmen snart så jag skall hålla ögonen öppna :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.