|
|
|
|---|---|
|
Nån som har eller vet nån vettig bilhandlare som säljer en m5:a, har kollat på en bmw b5 i skåne samt m5:an i karlstad ingen av dem var i bra skick. söker efter en svensksåld, låga mil typ 7000-12000 mil sen får man se var priset hamnar på Ös in gärna med svar tack | |
|
Länk Skulle jag nog satsa på. Lite prut också finns det nog utrymme för;) EB |
|
|
Ja den har jag vatt sugen ett tag om jag ska vara ärlig, den enda fräscha m5.a på blocket helt klart tror jag iallafall, finns det nån tråd där man har snackat om skicket, historik, osv på bilen ? priset är väl det största problemet,men ska ju försöka pruta några kronor på den, självklart ska jag gå igenom alla kvitton och skicket på den innan man diskuterar pris |
|
Lasse Karlsson |
M3_mannen! Har en M5-E60 Indianapolisröd, 05:a, som är Svensksåld, och har gått ca 6500 mil idag. Ska sälja den för att byta upp mig till M5 F10 inom en snar framtid. Finns några bilder på mina bilar. Hör av dig vid intresse! HA DET! modolasse |
|
Kan vara en av de sista med dom milen och få ägare? Förr eller senare vill väl alla ha en v10 och SMG låda;) Philly/Var det inte denna som du va o tittade på? EB |
|
|
Jo jag har kollat på den. Vänster bakskärm är omlackad men man ser inget. Tidigare ägaren vägrade dock ta fram försäkringsärenden på den vilket jag tyckte var skumt? Sen rökte han cigariller, inte i bilen men jag anade ändå en dåligt lukt. Det sätter ju sig på ratt osv men det går kanske få bort? Annars var den fin och med endast 2 ägare. |
|
|
Aa svårt och hitta en m5:a med 2 ägare samt dem milen, men googlade lite på företaget, folk hade skrivet att det är ingen seriös bilhandlare, så man blir lite osäker på vad bilen har varit med om, sen röklukt hade inte vatt större bekymmer. Kollade på denna idag men oljud i motor, samt krockad sen tidigare Länk ge mig ditt nr Lasse Karlsson |
|
|
har du kollat min gamla.... Länk lite fel i anonsen, men men. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.