|
|
|
|---|---|
|
Jag behöver en skyddsmatta till min E91a. Vad tror ni om denna: Länk Alternativt kan man ju beställa en likadan från Rensi, men dom är väl av plast? Denna verkar ju vara av mjukare gummi. Andra alternativ? /Jonas | |
![]() 13.404 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
BMW är ett alternativ - av lite olika anledningar så blev det så för min E87 120i. Mycket nöjd med den. Se nedanstående tråd för lite mer info och även andra alternativ Länk |
| Original är plast så sakerna bak glider mest omkring, gummi verkar bättre. Jag har en extra plast-BMW-matta till E91 liggande som du kan få Jonas (for old time's sake...) om du har ägarna förbi Skåne med familjekärran! | |
|
Tack för erbjudandet Kris, men jag ser inga skåneresor på schemat förens tidigast till sommaren... /Jonas |
|
| Jag köpte en Länk fast för E91. Funkar riktigt bra, har för mig att den gick loss på 300:- | |
|
Bart112: samma leverantör som jag länkade... fast annat material kanske? /Jonas |
|
| Tror jag köpte min på Jula, och klippte till. Blev hur bra som helst. 199 kr. | |
|
Köpte min på ebay från Tyskland för några år sedan och den passade perfekt. Du kan söka på Kofferraumwanne på tyska Ebay. //Anders |
|
| azkikr: Japp, samma leverantör. Min är en plastmatta med nån gummiliknande yta i mitten. Men är den där gummi rakt igenom så är det inte omöjligt att den är bättre. | |
|
Hej! Jag köpte från Plastomer i Västervik till både E91an och E61an, 395kr/st, snabb leverenas och passade kanon! Mvh Henrik Länk |
|
|
HenkeGson: Plastomer = rensi som jag nämnde i första inlägget. Din plastomer-matta till E91an, har den uttag/urgröpningar vid bagagekrokarna i bakkant? Jag använder dom dagligen och spänner fast cykelhållaren när den inte sitter på kroken... Vill veta om man kommer åt dom smidigt. Med vänlig hälsning Jonas |
|
| @azkikr.. Menar du krokarna som sitter längst in på hjulhusen? Inget jag tänkt på iom att jag inte använder dem.. Kan kolla imorrn, kan skicka en bild om du vill.. | |
|
HenkeGson: Jag tänkte främst på krokarna som sitter i bakkant av bagageutrymmet, närmast öppningen om man säger så. En bild på din matta vore verkligen super! (maila på jonas.svensson@home.se) Med vänlig hälsning Jonas |
|
|
De är rätt åtkomliga.. Annars kan man ju alltid klippa bort gummit just där, men jag tycker de funkar fint iallafall. //Anders |
|
|
Beställde den jag länkade i första inlägget. Mkt nöjd. Bra passform och kvalite. /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.