AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.931

Besiktning af bmw i Malmö

Ae
23
Aeskeh
Bmw f30 330e -16
Hej Jag har en Bmw 530i från 2008 som måsta til besiktning.
Kan i rekommandere nogla bra ställar i Malmö? Jag er flyttat hit från Kobenhamn i August och känner ikke til besikting i Sverige. Men vet nogla dankse ställar inta er bra, Kanske det er det samma i Sverige :)

Jag har fået breve från Carspect, Besikta och bilprovningen. är dom lika bra?

Forlåt mit Svenska, jag fösöker fortfarande at lära :)

/Kristoffer
Visa användare
ProPro-medlem
13.404
bmw-slangen
323i E30 -85 track day car
120i E87 -06
BMWCS #10072
@bmwslangen (Instagram)
Välkommen! :-)

Jag har varit på alla tre ställen här i Malmö och för min del har bemötandet och utförandet varit positivt på samtliga ställen. Jag har besiktigat olika typer av bilar (E34 535i -89, Volvo 855 -96, E34 518i -93 och E87 120i -06) och bilarna har haft varierande grader av fel (alltifrån spotless till körförbud) och besluten och påpekanden har alltid varit korrekta.
Visa användare
504
Yeddheng
Z4 M Coupé -07
Besikta i Valdemarsro skulle jag vilja rekommendera.
-Gott om lediga tider, öppet sent och helger.
-Skippade kollen av rut- o strålkastarsprutet på min nypolerade bil, det är omtänksamhet! :)
Visa användare
ProPro-medlem
13.404
bmw-slangen
323i E30 -85 track day car
120i E87 -06
BMWCS #10072
@bmwslangen (Instagram)
Just det, finns ju massor av olika stationer.

Jag har främst hängt på stationerna runt Valdemarso, Bulltofta och Fosie (så mina erfarenheter kommer främst från dessa områden).
Carspect på Svågertorp har varit kanon både med BMWn & Land Rovern jag hade , även Valdemarsro & västkustvägen är proffsiga & trevliga , så der sku´ikke vaere nogle problemer med syn i Malmö :)
Ae
23
Aeskeh
Bmw f30 330e -16
Tack for bra svar. Jag har nu bookat tid hos Carspect i Svågertorp. Det var ochso nära, vor jag bor :)

Bra at höra at det er bra besigtningsställa i Malmö

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.