|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en Bmw 530i från 2008 som måsta til besiktning. Kan i rekommandere nogla bra ställar i Malmö? Jag er flyttat hit från Kobenhamn i August och känner ikke til besikting i Sverige. Men vet nogla dankse ställar inta er bra, Kanske det er det samma i Sverige :) Jag har fået breve från Carspect, Besikta och bilprovningen. är dom lika bra? Forlåt mit Svenska, jag fösöker fortfarande at lära :) /Kristoffer | |
![]() 13.404 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Välkommen! :-) Jag har varit på alla tre ställen här i Malmö och för min del har bemötandet och utförandet varit positivt på samtliga ställen. Jag har besiktigat olika typer av bilar (E34 535i -89, Volvo 855 -96, E34 518i -93 och E87 120i -06) och bilarna har haft varierande grader av fel (alltifrån spotless till körförbud) och besluten och påpekanden har alltid varit korrekta. |
|
Besikta i Valdemarsro skulle jag vilja rekommendera. -Gott om lediga tider, öppet sent och helger. -Skippade kollen av rut- o strålkastarsprutet på min nypolerade bil, det är omtänksamhet! :) |
|
![]() 13.404 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Just det, finns ju massor av olika stationer. Jag har främst hängt på stationerna runt Valdemarso, Bulltofta och Fosie (så mina erfarenheter kommer främst från dessa områden). |
| Carspect på Svågertorp har varit kanon både med BMWn & Land Rovern jag hade , även Valdemarsro & västkustvägen är proffsiga & trevliga , så der sku´ikke vaere nogle problemer med syn i Malmö :) | |
|
Tack for bra svar. Jag har nu bookat tid hos Carspect i Svågertorp. Det var ochso nära, vor jag bor :) Bra at höra at det er bra besigtningsställa i Malmö |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.