|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Första Bes i Malmö 2012-05-22 117130km Andra i Örebro 2013-09-30 125301km Tredje i Falkenberg 2014-09-15 142399km Anm på halvljus "Bra att veta" felkod P1717 ingen ombes krävdes |
|
|
...har för mig att det var med i mitt mer intensiva sökande i höstas, och gick bort för mig.....men är inte helt säker, och kommer inte ihåg varför ( kollande upp många då...), så det hjälpte kanske inte så mycket....jag hade Carfax då, kan kanske vara något om man är mer intresserad av kärran... em3 |
|
|
Vid ett tillfälle är bilen återlämnad till samma handlare 2,5 månader efter att ha sålts till privatperson. Vore intressant att kolla vad det berodde på. Var bilen trasig/skruvad? Handlaren i fråga är Arthurssons bil i Örebro ------- //Lövet |
|
|
Mailade till dom och frågade om det fanns servicebok till bilen, Och det fanns det men det stod inget i annonsen Kommer ha vägarna förbi Värnamo nästa helg så jag ska ta mig en titt på denna M3 Någon som gjort utdrag från BMW? |
|
|
Den bilen är i dåligt skick, inte värt och kolla eller ens ringa till dem på rättbil, har själv testat den idag en massa skavanker på den som tex bakaxel oljud, växlar sent, antispinn lampan lyser, inte ens värd för 50 lax |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Oljud från bakaxeln kan ibland avhjälpas med oljebyte, att den växlar sent (SMG) är lite oroande och vad gäller den lysande antispinn-lampan så kan i värsta fall hydraulpumpen till ABS-enheten vara trasig. Att byta hydraulpumpen är VÄLDIGT dyrt om man gör det på verkstad och med en helt ny enhet. Räkna med cirka 20K. När hydraulpumpen gick sönder på min Seat Leon så kollade jag upp vad en ny kostade, 16K. |
|
Den har ju felkod P1717 ,enligt vad jag har googlat fram så har den felkoden med SMG lådan att göra Vissa har bytt något relä andra mycket mer än ett relä |
|
| Skulle ta en titt på den nu men den såldes för 2h sen | |
| Här är den igen Länk | |
| 50 tuss mer än Rättbil begärde. | |
| Satan i gatan, de både saltar och pepprar:) | |
| Firman den står hos nu har inte det bästa ryktet... | |
|
Första registrering i Malaga spanien. Har varit stulen 2013-11-25. |
|
|
"Kanonfin" Hah :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.