|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni om den nya layouten på sidan? | |
|
Mycket trevlig ! Ni som jobbat med en ska känna er stolta ! Länk |
|
|
Tycker den ser mycket bra ut. Asken |
|
| Det skadar inte med lite förändring då och då! | |
|
Tycker nog att förra layouten såg bättre ut...Såg lite renare ut. Men men, det kan nog bli bra det här med... |
|
|
ser bra ut tycker jag.. några småslipningar.. forumet t.ex har tydligen inte hängt med, och det ser liiiite illa ut med den gamla grönfärgen mot det nya ljusblåa nätet.. plus att det ser lite knepigt ut med två ///BMWPower.nu loggor bredvid varandra som dett blir i vänster hörn när man är i forumet. Iofs så är man van vid den gamla, saknar den lite.. men, ombyte förnöjer.. alla sidor förändras med åren.. |
|
|
Helt klart i rätt riktning. Kul när det händer något och man känner att siten utvecklas. Inte helt lätt att utveckla från den höga nivå som siten befinner sig på. Däremot tycker jag att den isblå färgen är lite "beige" och saknar det där riktiga studset. För lite power i den helt enkelt. Olika kulörer kommunicerar och förstärker olika saker. Därför kommer vi tex aldrig att få se en isblå limo. Men som sagt, det är en smaksak och min smak behöver inte vara någon annans. Robban, gräsänkling och barnfri med en kanonrulle och popcorn å cola. God-najt Robban |
|
|
Snyggt, stilrent och lättnavigerat= BRA!! Men skulle gärna hjälpa till att ta fram en snyggare logotyp då jag tycker den nuvarande ser lite föråldrad ut... _____________ MVH Kalle H ICQ: 19594657 |
|
sebbe_bmw |
Mkt fint!... Alltid roligt med lite förändring...!!! Sebbe |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Man vänjer sej väl:)Någon som kommer ihåg hur den såg ut innan förra bytet.?? Blev en del kommentarer vid det bytet också.Man glömmer fort. Blev ok den här gången också. MVH Hasso |
|
Ombyte förnöjer ;-) /Kristian |
|
|
Lika lättnavigerat fast nytt och fräscht! =) roadZter |
|
|
Stilrent. huvudsaken är att det är lättnavigerat! håller dock med om att forumet inte smälter in så bra ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Ser mycket bra ut.... ____________ Länk ____________ *Pengar löser inga problem...Men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel* |
|
|
Ser fräscht ut, känns bättre än förra utseendet. Men när får vi se ett Z'a forum? Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Gillar det även bättre än det gamla. Men ändra inte logon! Tänk på alla dekaler et.c., man ska ju kunna känna igen varandra direkt även i framtiden!...men...man kanske skulle köpa någon dekal först också..öh... ;) ------------------ Always Diesel |
|
|
Ser trevligt och fräscht ut. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
M3_BMW |
Den ser bra ut. Den är också lättnavigerat. Vad är livet värdt utan en BMW. |
Richie L |
Jag tycker nya layouten är stilren & lättnavigerad. Den förra var också mkt bra men lite förnyelse skadar aldrig. Heder till er på bmwpower som lägger ned så mkt tid och energi för att servera oss bmw intresserade med nyheter, begagnatguider, reportage mm. Keep up the good work=) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
Ser mycket bra ut! Keep it up! En fråga bara: När man går in på forumet via ett inläggs mail man fått så finns inte "navigeringsmenyn" till vänster. Tidigare kunde man bara klicka på BMWpower loggan längst upp i forumet för att komma till huvudsidan... nu är loggan borta! Skall man klicka någon annanstans nu som jag inte har fattat? Bug _______________________________________________ Länk |
|
| Ser bra ut...behövs lite nytt då och då | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.