|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag funderar över om det är möjligt att koppla in AUX på cdväxlaren. Tanken är att jag ska kunna spela musik via telefonen. Det är en E38 750i -95 Kontakterna ser ut enligt bild: Länk Länk Jag har hittat en produkt jag misstänker kan fungera: Länk Tacksam för svar Adrian | |
|
Hej. Ser tyvärr inte ut som det kommer att passa ihop, då det är olika antal stift i kontakterna, dessutom är båda hanar. På min E46 har jag skaffat en sådan här: Länk Den skall även passa till E38 (om man har business stereon eller navin), vet inte om den skall anslutas framme vid radion eller bak vid växlaren. På min E46 anslöts den bakom radion och fungerar kanon. /Stefan |
|
|
Okej! :( Men något liknande med rätt antal stift borde fungera. ska leta vidare lite då så får vi se. Annars provar jag din variant, tack för tipset! //Adrian |
|
|
Har du funnit en lösning? Annars har jag en annons på powerbörsen där jag säljer en dension gateway. Den gör att du får aux, usb och blåtand genom originalstereon. Den har dessutom suttit i en e38 med samma uppsättning som i din, så jag vet att den fungerar till din bil. Länk till annonsen: Länk Mvh Dennis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.