|
|
|
|---|---|
sebbe_bmw |
Hur i... ställer man in dessa funktioner? Om jag vill ha en radiokanal på min nyckel och frugan en annan? Måste bilen in till BMW för att programmera detta? låter lite dumt om man ändrar sig?! Sen är det ngn som kastat en sten eller liknande på mina njurar på 540n så kromet på ribborna är bort skavt...=( Vad kostar nya kromribbor på BMW? Tackar En sur Sebbe |
sebbe_bmw |
Ingen vänlig liten gosse som vet?=) Sebbe |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
HEHe dessa finesser!! ,Köp en M5 njurar 585st för två. MVH Hasso |
sebbe_bmw |
Nä en M5 vill jag inte ha just nu men det kanske kommer=) Eller vad menar du? "Ungar" ska hållas borta från stenar och bilar! Sebbe |
|
sebbe du har redan M5 njurar alla 535/540 från -01 har dom som standard. MVH Stephan |
|
sebbe_bmw |
Jo det är ju det jag säger! Men det är ngn som kastat sönder ribborna...Kromet är skadat... Undrar bara vad nya kromribbor kostar! Asken: Fick inte du dina vandaliserade? Sebbe |
|
Sebbe, jag har inte bytt mina än, väntar med det tills det är dags att lacka om huven dvs i vår. Var så länge sen jag köpte dom(M5 style) att jag inte minns vad det kostar. Ypperligt tillfälle att byat bil sebbe, bra anledning iaf:DD Asken |
|
|
Det stod vänlig liten gosse i andra inlägget vilket diskvalificerade mig från att svara:) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Sebbe:Lösa kromade grillribbor i metall kostar 600spänn hos tex europadelar eller Malå Så det är fortfarande billigare att köpa nya njurar hos BMW för 585 paret. Men vill du absolut ha en uppsättning kromade grillribbor i metall, så mejla mig jag har en uppsättning på hyllan.:)) MVH Hasso |
|
Jag och Sambon har varsin nyckel till E39:an. Den radiokanal, volym samt den inställning som fanns på kliman när jag slår av tändningen och låsewr bilen är den inställning som ställs in när jag öppnar med samma nyckel. Kommer sambon och öppnar ställs hennes värden in. Och mig veterligen har vi aldrig programmerat funktionen utan det har funkat så sedan vi hämtade ut bilen som ny på BMW. Tyder lite på att det är en funktion som måste ändras vi programmering på verkstad. |
|
sebbe_bmw |
Tackar för alla svar!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.