AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
918

Överger man BMW

Sida 1 av 2
Så, nu kommer man att överge detta förnämliga märke till fördel för ett annat fint tyskt märke!

Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Opel?:D
Mvh
Asken
Hoppas det är Porsche du menar, en sån skulle jag inte tacka nej till. Helst en 993 Turbo.. :)

Länk
Porsche så klart :-)

4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Vad blir det för en...inte en Lt sport va?

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
Visa användare
721
Constrictor
Volvo XC70 D5 AWD -15 & Saab 9-5 Aero -07

Suzuki Hayabusa
Tja, det börjar dra sig samman.. Hinner ev. med en till BMW innan jag överger märket då samtliga av de nyaste/kommande bilarna är...... Skitfula! ;-( Som jag skrivit förr, Mercedes bilar blir bara snyggare medan BMW's blir fulare.. Sorgligt med sant..

//Kungen Af Malmö

Kungens bil ==>> Länk
Ne, det e en gammal 911, kanske blir det en gammal 3 serie som vinterbil....fast helt klart kommer jag tillbaks till det underbara märket BMW, fast vill ha sportbil före man blir fast i familjer å sånt tjaffs!

Länk
Haha jo, det känns ju lite avlägset!

fdahl
Mercedes-AMG GT S 2017
Lycka till med Porschen! Du verkar ha skaffat dig lite att pyssla med i vinter :-)

525:an verkade ju också fin. Ska du sälja den? Maila gärna över lite info och pris i så fall. Men den måste iofs vara väldigt attraktiv om jag ska åka ändå upp till västerbotten för att titta på den...

/Fredrik
Ri
825
Ricke
540ia -97
1602 -71
Är porschen orginal verkligen??bara lite intresserad :)

Mvh Ricke
Ek
539
Ekman
BMW 325 CSL 88
BMW 635 CSI 84
DIN FÖRLUST!!! =) en M3 formligen DÖDADE en Porsch 911 turbo på kinnekulle i helgen...

Nästa år BMW 325 med M5 motor o turbo med komplett Stella breddning!!!
Ricke, nope, det e den inte!

Vad är livet värdt utan en BMW.
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Ridern; har du tagit steget upp till dom riktiga vuxen leksakerna ;-) .Det var ju ett lagom projekt du har kommet över...såg att du inte har värmekammare...iofs så får man mera effekt med extraktor grenrören..det har sin nackdel att köra utan dom (egen erfarenhet) Vad har du för snurra i hon?
Tyvärr så har mitt eget Porsche projekt hamnat lite på is nu på det senaste. Men så går det när man är så pass slö som man är :-(
Sen till alla er klentrogna...givetvis man ska ha värdens bästa sportbil stående på parkeringen ;-)

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
Jepp, nu har man en leksak också! Ja jag tror det är et bra projekt, det värsta är gjort. Tyvärr är motorn i den klenaste laget, bara en 2,2 liters, allt i den e bytt inklusive cylindrar och kolvar. Det fäljer med en turbosnurra och insprutning så det blir ju att skruva på.

Fast visst kommer jag att sakna BMW:n, fast som sagt så kan man köra sånt när man blir äldre...

Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jaja så länge du inte bytte till Opel så!
Finns ju egentligen bara en Opel (Lotus Omega, eller hybrid Opel då)!

Och så finns ju min fina lilla Kadett GT
Åpel, ne tack! Fast man vet aldrig kan ju bli en sån till andrabil... :-(

Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Tyvärr så är dom lite småtrötta med 2,2an. Synd jag har sålt min trimmade 2,7 som låg och "skräpade".
Och det jag har kvar är bara en 2,0s och min modifierade 930 snurra men den ska jag ju själv ha :-D

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.