|
|
|
|---|---|
|
Länk Undrar vad panelen och ni som vet mer säger om denna? En importbil, verkar inte vara en skojarhandlare - hittar iaf inget när jag söker om dom. Priset verkar väl ganska lågt jmf med en del äldre bilar med gamla motorn... (Försöker hitta något halvstort i BMW-väg, X6, GT med vettig spec, mil så maskinskadeföräskring gäller och inte mer än runt 350k...) | |
| "halvstort i BMW-väg" och du tittar på en X6. Vi har nog olika uppfattningar om vad som är "halvstort" och "helstort". :) | |
|
helstor utvändigt, halvstor invändigt :) |
|
|
Ja ja - Nicklas är väl huvudet på spiken... Svårt med X6, känns som mkt "fulbilar" bland dessa med tveksam bakgrund... |
|
|
Varför importerar du inte själv från en aukt. BMW-handlare i åf när du ändå funderar på en importerad bil? Större utbud och du slipper ge vinst till den som importerat. /Anders |
|
| Tanken har slagit mig - svårt att urskilja vilka som är BMW handlare dock. Kan sortera på premium selection i Tyskland, men på det fångar man bara in vissa och den garantin gäller väl ändå inte Sverige sen gissar jag... | |
|
Här är ju en träfflista på bilar med Premium Selection sigillet Länk /Anders |
|
|
Och ja, garantin gäller även i Sverige. Enda skillnaden är att du måste lägga ut pengarna för att sedan få tillbaka dem från Tyskland. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.