|
|
|
|---|---|
|
Hej kära BMW bröder Som topic, nån som vet nåt om bilen ? De är min far som letar fin X5 diesel, den har lite många mil men ser annars bra ut??! Eller kanske nån här vet om nån motsvarande med rätt historik ?:) är X5 an dessutom VIT så blir det affär direkt ;) Vi provkörde en vit X5 igår, rätt specad, men skicket va uselt , massa repor överallt, inredning , lädret osv. Min far är pedant . | |
|
...här va de ovanligt tyst... Ingen som har nån åsikt ? Är ingen expert på X modellerna så all slags input uppskattas ! Kanske lövet kan kolla upp EHL 112 ? :) Tack på förhand . |
|
|
Bilen köptes av KVD den 30e januari i år. Nån som försöker göra sig lite pengar kanske? Värt att fråga säljaren vilka fel som fanns då och om de är åtgärdade. Svarar han inte eller låtsas som ingenting lär felen vara kvar. Hittar inte KVD annonsen längre så jag kan inte kolla om det fanns något. I övrigt är bilen bara ägd av företag. 7 av 8 ägare är företag, några ser ut att höra hemma inom samma företagsgrupp. ------- //Lövet |
|
|
Tack, lövet du är en klippa:) Typiskt , en KVD bil...blir nog att leta vidare . Ingen som vet om nån motsvarande (vit ) man kan få köpa ? Är bilen fin så spelar inte priset så stor roll, vi betalar gärna lite mer för att få en som är lite mera entusiast änn bruksbil. Tack . |
|
|
Inget konstigt med bilar som säljs av KVD, det är i 99% av fallen bara normala leasingavslut. I detta fall kan det vara en fördel. Om du får protokollet av säljaren vet du exakt bilens skick. De gör bra tester av bilarna. ------- //Lövet |
|
|
Aa, ok tack lövet . Verkar som att han försöker tjäna en hacka, svarar inte på mail då jag fråga om bilens historik ... |
|
|
Lite ovanliga att privatpersoner gör det men inte första gången sånt händer. Det köps hundratals bilar från KVD per vecka av bilhandlare som sedan rekondar, putsat till och ställer in i sina egna hallar. ------- //Lövet |
|
| ...tycks va bra bilar domdära x5 diesel då ingen här vill bli av med sin ...xD | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.