|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vad kan man ge för en: -96 540 sedan 8600 mil ( garanterade ) Steptronic Fullmatad inkl. TV + Nav + cd-vxl Montrealblå metallic Grå skinn 1 ägare i tyskland och 1 i sverige /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt | |
|
155? Mvh Asken |
|
|
Han är ute o fiskar efter 180' tror jag, det lät så. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Har han fiskekort?:) Mvh Asken |
|
|
Hehe....man kan ju undra. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
| 165 kanske är rimligt om milens garanti är garanti-garanterad :) | |
|
Pratade precis med Bilförsäljningen i Påarp som sålt bilen. Dom sa att bilen skulle vara djävulskt fin och milen stämde garanterat. Det skulle tydligen vara nappaläder i den. Han sa att jag skulle kunna byta in den i 170' . Kan man det? Funderar på att handla den själv tills jag hittar rätt M5. Är 170' alldeles för mycket? /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
| Det är ju en rödmetallic till salu på börsen som varit där hela sommaren för 165', antagligen inte lika fin mm men ger en fingervisning om priset kanske? | |
|
Hittade den precis på börsen....... Länk /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
229.000 känns lite mycket, om det är det pris du fått (det står iaf i annonsen)... Men 170 är den ju klart värd, om milgarantin är garanterad som 540is sa! :) ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
|
Bimmermann: Kollade precis annonsen& bilderna. Känslan i magtrakten säger avstå. Hur vet jag det? Fråga liste:) Mvh Asken |
|
|
Rakt av mot "pråmen" Bimmerman?? Första årmodellen samt som säger Asken ...känslan.... |
|
|
Regnummer som börjar på S. Alltså reg. i Sverige 2001? Mao ca fem-sex år i Tyskland! Ju större bil/motor desto fler mil per i år Tyskland är en tumregel. 1200-1500 mil per år låter inte sannolikt på en sån bil i mina öron. Rekommenderar dig att själv verkligen kolla miltalet. Lycka till! |
|
|
Vilken känsla?? /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Hur kan man lägga in trasmattor i bilen som kan trassla in sig i pedalerna? Mvh. Micke Olsson |
|
|
Om det är känslan ni menar (trasmattor) så stämmer det inte.....om ni förstår. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Känslan Da Ashman pratar om handlar inte om trasmattor. Jag vet inte HUR han gör det, bara att han gör det, den gode Asken. Det borde förresten skrivas in i begagnatguiden - "om Asken säger nej, bör du avstå köp!"... ;) ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Bimmerman: :) du gillar ju att putsa så färgen rekomenders=heltidssysselsättning. 229 för mycket under 200 kan väl vara ok om du kollar upp den och allt stämmer Kan ju vara en undantagsbil. Och är mattorna handknutna äkta vara ta med dom också:))Du är ju renomerad bilnasare så inga bekymmer med kollen :)) MVH Hasso |
|
Bimmermann: Jag hänger inte ut enskilda bilar. vill du veta, maila mig:) Mvh Asken |
|
|
Bimmermann: de sk "trasmattorna" är nog en positiv detalj.. Jag har mailat dig, betänk och tycker du det låter vettigt så ta det till dig, om inte så deleta. Asken |
|
|
Jag skickade ett mail, det kom ett tillbaka och jag svarade... Så här låter det. Sen ok mina tips är vettiga får var och en avgöra. Titta på inredningsbilden, det är en svart skugga mellan panel_mot gaspedalen. Klädseln bredvid panelen har varit loss. Där bakom sitter du vet vad... 540märket i bak ser inte ut att sitta där orginalplaceringen är. Gas och bromspedal gummit ser slitet ut. Bild framifrån, skarven h sida mot skärm kontra v sida är avståndet inte lika stort= ngt är gjort plåtmässigt. Forska gärna i vad. V bakskärm, skrapmärken på toppen av hjulhuset samt på stötfångaren. Rondellfälgarna, dom är skrikiga, personlig åsikt, varför har orginalet bytts ut om bilen är så fin i övrigt? Mattorna f.ö. ser jag inte som trasmattor, de är extras:) Finns kopior på alla servicefakturor då är jag beredd att ombepröva min känsla. Så mycket prat om garanti och mil mm i annonsen att det blir för mkt.. Ärliga fakta om en ärlig bil gör att bilen säljer sig självt eller hur. Så tänker jag sen om du är lika petig som jag på detaljer det är en annan femma.... Mvh Asken Tjena Det var en jävel till o vara uppmärksam. Du kanske skall börja hos oss som inköpare :) . Tack för hjälpen. Ps! Org.fälgarna fanns kvar om jag förstod rätt. Ps2! vad tror du om den här ( ingen nav+TV men, men) Länk Mvh Jocke Tjena! Kan jag väl, men det kostar:) Den handlaren har ett mobilnummer(+171, 172 osv )= bakgårdshandlare som inte har ett normalt telefonabb, av vilken orsak låter jag bero. För lite info om bilen på nätet. Titta på skinnet på förarstolen. Min har gått tolv och inte ett spår på skinnet. du får dra dina egna slutsatser om skinnskrynklorna..... Navi, smaksak men jag skulle inte vilja äga en utan den dagen man ska sälja. Hellre en fin bil utan navi en en dåligt skött med dock. Bilderna är för små för att kunna utröna ngt ytterligare. mobile.de använder jag själv aldrig pga allt skräp som säljs där, även om jag sett en del fina bilar hittade där. Jag erkänner att jag är konservativ men kolla via www.bmw.de där finns seriösa bilar med europlus. Play safe det tjänar man på i längden. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.