|
|
|
|---|---|
|
Den 13 juni 2015 vankas det 10-års jubileum för M-run i Västerås. En träff ni inte får missa! Ordnas för BMW-entusiaster. Ägare av M-modeller av BMW. Anmälningsformulär och övrig information finns på träffens hemsida: Länk Där finns även bilder och filmklipp från tidigare år. mtraff.se/mrun OBS! Sista anmälningsdag är måndagen den 8 juni 2015 /Fredrik Kraft www.m3portal.com www.mtraff.se | |
|
Nu börjar det närma sig årets M-run och det ser ut att bli rekordmånga M-bilar i i år igen. I dagläget är dessutom de flesta olika M-modellerna representerade. De som saknas är: M1 E26 M5 E28 M6 E64 (cab) M6 F12 (coupe) M6 F13 (cab) M6 F14 (gran coupe) X5 M X6 M Z3 Coupe I övrigt är alla representerade! Så här ser det ut i dagsläget: M1 E26 0 st 1M Coupe 2 st M3 E30: 10 st (9 coupe + 1 cab) M3 E36: 5 st (2 coupe + 2 cab + 1 Limo) M3 E46: 6 st (5 coupe + 1 cab) M3 E90 (sedan) 2 st M3 E92 (coupe) 8 st M3 E93 (cabrio) 2 st M3 F80 (sedan) 1 st M4 F82 (coupe) 2 st M4 F83 (cabrio) 1 st M5 E28: 0 st M5 E34: 13 st (11 sedan + 2 touring) M5 E39: 4 st M5 E60 (sedan) 3 st M5 E61 (touring) 2 st M5 F10 (sedan) 2 st M635 CSI E24 1 st M6 E63 (coupe) 1 st M6 E64 (cabrio) 0 st M6 F12 (coupe) 0 st M6 F13 (cabrio) 0 st M6 F14 (gran coupe) 0 st 850CSi E31 2 st Z3 M 2 st (0 coupe + 2 cab) Z4 M E85 (roadster) 3 st Z4 M E86 (coupe) 2 st X5 M E70 0 st X6 M E71 0 st /Fredrik Kraft www.m3portal.com www.mtraff.se |
|
|
Hej Fredrik, roligt att träffen fyller tio, jag anmälde mig precis till Thomas. Ett påpekande. Senaste 6serien heter F12 som Cab, F13 som Coupe och F06 som Gran Coupé. Mvh Stephan |
|
|
Tack Stephan! Ska se till att rätta till det i kväll. Kul då ses vi! /Fredrik Kraft www.m3portal.com www.mtraff.se |
|
|
Det har kommit in önskemål om att samåka från Stockholm till M-run i Västerås. Jag åker själv inte från Stockholm men ni som är intresserade kan möte upp på Ikea Barkarby på lördagsmorgonen ca kl 8.15 för att sedan åka kl 8.30 till Västerås. OBS! Kör försiktigt och tänk på att vi vill att alla ska komma ska komma fram till träffen helskinnade och med körkortet i behåll! /Fredrik Kraft www.m3portal.com www.mtraff.se |
|
|
Detta är inbokat sedan länge. Tänkte inflika att det är lagligt streetrace på Johannisbergs flygplats i västerås på kvällen efter m-run. Länk Jag ska dit och gasa lite efter träffen. Skulle vara kul om fler m-bilar kom och körde. |
|
|
Tack för en trevlig dag med bra arrangemang och vackert väder och 87 kanon fina M bilar. Med vänlig hälsning, Mike |
|
|
Tack alla besökare och deltagare för en fantastisk dag! Som förutspåt blev det nytt deltagarekord, totalt 87 st M-bilar Nu finns det bilder upplagda på träffens hemsida för den som vill se: Länk Hör av dig om du har bilder från träffen som du vill dela med dig av. /Fredrik Kraft www.m3portal.com www.mtraff.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.