|
|
|
|---|---|
|
Hej! När tycker ni att det är dags att ställa på bilen? Kan vara lite kul och vet :) Jag brukar ställa på den mitten på mars. | |
| 1 april blir det i år! Egentligen borde man väl vänta till 1 maj för att vägarna ska vara helt sopade, men vem orkar vänta så länge? :) | |
|
1 maj om det inte blir kanon väder i april, då blir det tidigare;) EB |
|
|
Har blivit den 1 april de senaste åren. Mest som en kul grej för det är ju inte alltid som det är solsken och fint sopad väg just den dagen men då har jag iaf bilen hemma på uppfarten så man kan köra när det blir kanonväder. Niklas Fransosen |
|
|
Har ju ingen riktig sommarbil längre, men 130in står i garaget sen sista november och plockas ut i början på mars beroende på väder och snömängd. Ställer bara av den för att den ska slippa den dåliga kombon salt-slask och varmgarage... /Jonas |
|
|
Körde i helgen med min "sommarbil"... :) ---- BMW CS/SC #6212 |
|
| Porschen får komma ut efter påsk i år. Hade kanske kunnat ta ut den redan om 2-3v beroende på vädret men jag skall på skidsemester under påsken och det är synd att ha den i carporten under tiden. | |
|
Mitten av mars ska Porschen igång. Frun ska pendla några veckor framåt och var inte så sugen på att köra G-wagen dom milen... |
|
| När gruset är borta så tar jag ut bilen. | |
| Ställde på m3an idag. Dock körs den sparsamt, när det är torr asfalt +grader och lite trafik. Kör ordentligt när all salt och grus är borta från vägarna. | |
| Det blir 1:a april och besiktning direkt, hur mycket mer körning det blir just beror ju på väder och väggrus...... | |
| Det blir 1:a april och besiktning direkt, hur mycket mer körning det blir just beror ju på väder och väggrus...... | |
|
...oj...hur gick det där till???....ursäkta... em3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.