|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Tror det är det på Q7. Vet med säkerhet att det inte är på Allroaden tyvärr (som är den enda jag kommer köra när det är mörkt). | |
| Jag hade fått för mig att luftfjädring var standard på Q7 men det ser inte så ut nu när jag läser in mig... Stämmer det verkligen att det är ett tillägg på 25.000:-? | |
|
Ja det stämmer! Fyrhjulsstyrning är också ett bra option om man kör mycket i stadstrafik. Betydligt lättare att hantera bjässen i garage mm. |
|
| Enligt katalogen så ingår adaptiv luftfjädring sport i s line sportpaket men så ser det inte ut i konfiguratorn på Audi.se. Någon som vet vilket som är rätt? | |
|
Jag har också sett det och det stämmer inte. Troligen har paketens innehåll ändrats efter tryck. Det är det som står i konfiguratorn som stämmer. |
|
| På tyska sidan finns ett större s line-paket som innehåller luftfjädring (konfiguratorn alltså). | |
|
Allroaden var verkligen helmysig. Är nog egentligen bara den högre sittpositionen som saknas... Kan inte riktigt släppa tankarna på Q7... Någon som vet vad e-tron har för standardutrustning? Verkar omöjligt att hitta info. |
|
|
Allroaden är kanonfin att köra. Har du även provat Q7 ännu? E-tron följande som standard som inte vanliga har: Virtual Cockpit 3-zons klimatanläggning Stora MMI. Däremot går den inte att få med 7-sits. |
|
|
Kul att höra dina intryck Tobbe. Allroaden är ett riktigt bra alternativ tycker jag också, framförallt ekonomiskt men även att den är väldigt skön att köra. Q7-an är förstås några strån vassare och är en riktigt juste familjebil, med stora utrymmen invändigt och mycket komfort, samt ändå riktigt skön att köra. Sen är det förstås en rätt rejäl prisskillnad mellan dessa. Svårt val! /Anders |
|
| Har bara kört Q7 lite kort över dagen. Prisskillnaden på en välutrustad Allroad och en snålt utrustad Q7 är inte så stor efter inbytesstödet. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.