|
|
|
|---|---|
Iwa.g |
Någon som använt sig av schmiedman ? Hur bra är det samt hållbarhet för motor växellåda mm |
|
Hej, du bor ju ett stenkast från GDM Performance, Länk Bra mycket bättre än boxen du frågar om och även billigare, då kan du även bli av med dpf. |
|
Iwa.g |
Tjenare nu är det så att jag får det billigare faktiskt annars var det en super ide och tack ska du ha !! |
Iwa.g |
Kollat lite det är en mappning = skonsammare ska kontakta han tack för ide |
| Schmiedmann kan oxå mappa bilarna ;) ring och prata med Eddie på Schmiedmann så hjälper han dig! | |
|
Kolla med Svensk Motor Optimering också. De gjorde precis en F11 535d Länk "Återkommande kund åkte hela vägen från Östersund till Gävle med sin BMW 535d x-drive (F11) för optimering och prestandamätning. Original ger dom ca 313 hk och 630 nm, fullt tillräckligt kan man tycka. Med SMO Steg 1 blir det ca 360 hk och 720 nm i denna grymma diesel. Det bär iväg rejält när man trampar på gasen! Prestandamätningen gav: 70-120 km/h Original: 4.9 sek SMO Steg 1: 4.2 sek Skillnad: 15% förbättring 100-150 km/h: Original: 6.9 sek SMO Steg 1: 5.7 sek Skillnad: 18% förbättring Dessa kostar 6900 kr." De gjorde min 320d, polarens Audi A7 3.0, en annan polares X1 2.0d och skall göra en tredje polares Jaguar X-type. //Anders |
|
|
Undvik boxar bättre me en riktig optimering :) Maila christer@vtech.se så hjälper jag dig Christer Vtech Tuning Göteborg 0732-681144 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.