|
|
|
|---|---|
|
Som sagt, har problem med min höger blinkers. Blinkar jag åt vänster så fungerar allt utmärkt, startar jag varningsblinkers så fungerar det utmärkt, lika så när jag larmar av och på så fungerar det utmärkt. Men Blinkar jag åt höger händer ingenting. Men om jag blinkar åt höger och samtidigt trycker på varningsblinkers och sedan stänger av den med blinkersspaken åt höger så fungerar höger blinkersen. Och då kan man även använda blinkersspaken normalt en stund så vida man inte blinkar åt vänster. För då får man upprepa proceduren att sätta på varnings blinkers dra spaken åt höger och sedan stänga av varningsblinkersen för att få bilen att blinka höger. Vid första tanken Känns det som om det är nått vajsing med blinkrelät? Vad tror ni? och är det någon som kan svara på vart/hur man kommer åt att byta det? Mvh Magnus | |
| Vad som är fel vet jag inte. Men blinkersrelät sitter i säkringsboxen i motorutrymmet. Bara slå på blinkersen och lyssna dig fram :) | |
| Skysst, ska kika efter det till helgen :) hoppas att är så enkelt som att det bara är relät | |
| Hittade relät. Lite lustigt för jag ringde till bmw också och dom hävdade bestämt att de skulle sitta i en lucka i handskfacket :s hur som Hellst hittade relät och kan konstatera att det glappar. Får bli att beställa ett nytt. Tack för hjälpen nedsatt hitta det | |
| Det var så lite så, hoppas det blir bättre med ett nytt relä. Låter onekligen som att det är boven. | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Om det inte är reläet som är fel finns en risk att det är blinkersspaken, med tanke på att det funkar med varningsblinkers. |
| Det är relät Westersund när jag tryckte relät bakåt så fungerade blinkersen normalt. Tog ut relät och det gjappar i stiften. Men tack gör tipset och för visat intresse | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Bra, då blev det billigare! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.