|
|
|
|---|---|
|
Har tittat på dessa två bilar, vilken skulle ni valt? 320d Första är import från Tyskland, uttagen sent 2013 och ca 2400mil. En ägare i Tyskland. Andra e svensk uttagen sent 2012 med ca 5000mil ca 60' billigare Det jag saknar på den första är sportsäten. Hur stor skillnad är det på standardstolen och sportstolen? S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S322A Comfort access S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S430A Interior/outside mirror with auto dip S465A Through-loading system S493A Storage compartment package S4AEA Armrest front, retractable S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S563A Light package S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S609A Navigationssystem Professional S610A Head-up display S654A DAB-Tuner S676A HiFi speaker system S6AEA TeleServices S6AKA ConnectedDrive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge service S6ARA Internet S6NRA Apps S6NSA Convenience telephony with extended smartphone connectivity S6WAA Instrument cluster, expanded equipment P7VBA Comfort Package P7VDA Sicht Packet P7XPA Navigationspaket Connected Drive S8THA SPEED LIMIT INFO 19'' fälgar Eller S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC Steering wheel heater S431A Interior mirror with automatic-dip S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S4AEA Armrest front, retractable S508A Oark Distance Control (PDC) S521A Rain sensor S522A Xenon Light S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S609A Navigation system Professional S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S676A HiFi speaker system S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6ALA BMW Live S6NFA Music interface for Smartphone S6NKA Link for Bluetooth and USB device S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6WAA Instrument cluster, expanded equipment P7S1A Modern Line S842A Cold-climate version S8TGA Thiefproofing device 17'' fälgar samt vinterdäck | |
|
Finns det inga andra? Det är stor skillnad på utrustningen och övrig information saknas. Jag hade hoppat båda. Stephan |
|
|
Jag har Navi pro som krav och då finns det väldigt få 320d att hitta om man inte vill ha en GT eller ny Touring. Jag listade bara den extra utrustning som sticker ut lite från mängden samt som skiljer sig åt mellan dem. Glömde dock nämna att båda är automat, den tyska är safirsvart med svart läder och den svenska är havanna med oysterläder. Vad får dig att hoppa dem? |
|
| Sportstolen har ju tilt-funktionen som jag tycker är viktig. Denna har även extra svankstöd (Lumbar support). Jag hade valt den sv-sålda pga. stolarna, skattefri 3år till (F30) och prisskillnaden. Det extra lullet på den dyrare är ju individuell uppskattning men är det inte mest "nice-to-have" (lucka, kamera, HUD, 19", DAB)? Nu såg jag att det iofs var ganska mkt lulllull men jag hade ändå saknat sportstolarna. | |
|
sportstolarna är ett "måste" om du är lång (och inte alltför bred) Är bilen från Tyskland redan importerad av någon annan? Om du kan tänka dig att importera själv finns det nog massvis att välja på. |
|
|
Bilen står hos en firma med gott rykte. Det är avsaknaden av sportstolarna som gör mig lite tveksam annars hade jag nog inte tvekat. Fick precis mail att importen troligen säljs imorgon så då är ett problemet löst. |
|
|
Köp min! Länk till spec: Länk |
|
| Den var ju fräck Mahhbechh men ingen Navi Pro som verkar vara TS krav No1. Men det är kanske ngt för mig då jag tänkt gå ner i storlek från F11an. Skicka PM isåfall. | |
|
Som Kris skriver, navi pro är ett krav. Annars var den lovande. Dök precis upp ett lovande ex i min egen hemstad som jag får kika på i helgen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.