|
|
|
|---|---|
|
Länk Har någon handlat från sidan förr? 1195 kr för en vinge i kolfiber, ja betvivlar de priset. Jag har mailat de o frågat om det verkligen är kolfiber och om 3m tejp rekommenderas till montering. Fick svaret: Kolfiber ja 3m tejp. The Sound From A Big M :) | |
|
Letar du på eBay så skulle jag inte bli förvånad om du hittar samma vinge för halva priset. Made in China och kostar inget att tillverka... MVH Christofer |
|
|
Okej. Är det ens värt att köpa sådant?? Kvalitén är kanske lika med noll. Känns som om slänga pengarna i sjön då. Men o andra sidan tycker jag det är för mycket att lägga 3500kr på en "äkta" kolfiber vinge :/ The Sound From A Big M :) |
|
|
Är oxå på jakt efter en performance kolfibervinge, har kollat ebay, visst det billigare men man kan ju undra hur passformen är? lutar åt att köpa original på bmw ändå |
|
|
Bara för att något är billigt är det inte per automatik skit och inte per automatik bra bara för att det är dyrt. Men visst, man får ofta vad man betalar för. Är alltid bra att läsa referenser på forum och dyligt. På amerikanska forum finns det ofta mycket att läsa. MVH Christofer |
|
| Nej det är sant, vart bara nyfiken hur kvalitén och passform är när det är så pass mkt billigare. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.