|
|
|
|---|---|
|
Håller på att bli lite lätt knasig på strukturen i Idrive... Försöker få mina nedladdade podcasts och musik att visas på ett begripligt sätt i Idriven. Förslag och idéer mottages tacksamt! Har idag en Iphone 4 liggande i armstödet för musik mm kopplad med USB. Spotify fungerar hyfsat den vägen fast lite seg och ibland är det coverart och ibland inte.... Har även laddat ned ett antal podcasts och P3 dokumentärer för långåkningar. Dessa är inlagda i samma mobil via Itunes. Här kommer problemet - det är ett smärre h-e att hitta dem i Idriven. De verkar lägga sig lite här och där, en del hittas en del inte... Har jag gjort något generalfel när jag lagt in dem via Itunes? Eller skulle man gjort på något annat sätt med mappar el dyl? | |
|
Det ska nog vara som du beskriver. I frugans bil som är F06 2012 och med snap in finns iPhonen under CD/DVD\Externa enheter sedan USB\iPhone Använder iPhone 4, Podcasts har vi dock inte använt oss av. Tror att all musik från iTunes finns i en app som bara kallas Musik och att iTunes är en annan app. Har inte detta framför mig. Spotify återfinns som app via Connected Drive appen (j-a massa appar är det). |
|
|
Jo, jag hittar musiken under externa enheter, men får inte till det med album osv.... Jag skulle vilja att de ligger albumvis och lätöverskådligt. Nu när jag lagt över ett antal album genom Itunes till mobilen och kopplar in den som extern enhet hittar jag bara dessa album genom diverse sökningar på album, genre osv. Skulle vilja ha det så att de kommer upp som mappar direkt på menyn som de gör när man lägger in musikmappar på den inbyggda hårdisken i bilen. Kanske att BMW/apple jobbar på ngt annat sätt eller så fattar jag bara inte.... |
|
|
OK nær du øppnat extern enhet\iphone så kommer alla søkalternativen upp: artist/ låt/genre/album etc borde också se podcast dær om det finns. Då får du vælja ett alternativ exempelvis artist sedan vælja uppspelning så spelas artistens låtar i alfabetisk ordning. Væljs istællet album så spelas låtarna i den ordning de har i albumet. om du också væljer låt, så spelas endast den låten. Det blir alltså inte som vid lagring på HDDn æven om det hade varit ønskvært. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.