|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Man lär sig något nytt om BMW varje dag. Aldrig hört tidigare att det är touch ;) | |
|
falkn. om det är som med 2012 navi så aktiveras TMC först när man aktiverar en route eller destination, så det kan vara vettigt att ha igång navigatorn även på väg till jobbet och hemmet. Nu är inte TMC/info så värst alert, en del problem på routen uppdateras inte men ändå..... |
|
|
1. P1 2. USB 3. P3 4. P4 5. Tonkontroll 6. Färddator 7. Aktuell färddator 8. Stäng av skärmen |
|
| Knapparna har ju touchfunktion, dvs att när man sätter fingret på knappen, visas vad som finns bakom knappen. Detta har slutet fungera för mej! Knapparna fungerar dock. Förslag? | |
|
Bra tråd! Snabbuppringning och släcka skärmen kommer jag lägga in. Just nu har jag: 1. Navigator helskärm 2. Starta REX 3. Ställa in laddeffekt 4. Tom 5. Tom 6. Tom 7. Tom 8. Tom |
|
|
Efter att ha lagt in snabbval har jag använt det 1-2 gånger på lika många år. Jobbigt att flytta armen och glömmer hela tiden av vilka tillval som är vart. Alltså ingen funktion jag behöver men bra att det finns! |
|
|
stänga av skärmen var kanon bra! |
|
| kanonbra, ingen särskrivning då | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.