|
|
|
|---|---|
|
Hjälp! Min PDC har slutat pipa, även checkkontrollen har slutat pipa. Något är fel! Är det någon som vet var "pipen" sitter och hur den ser ut? Går det via stereohögtalarna kanske??? Jag kan förvisso fortfarande parkera, men finns utrustningen skall den fungera oxå! Niclas | |
|
Är det någon som kan hjälpa mig med en beskrivning av hur boxen ser ut och varifrån ljudet kommer. Antal kablar in i lådan etc. Det borde vara samma box i andra modeller. Niclas |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
You got mail. MVH Hasso |
|
Min PDC, slutade att fungera idag. När jag startade bilen så pep den i en annan ton några sekunder och sedan blev det helt tyst. Känner ni igen detta, det verkar som om pipet var någon felsignal. Bilen är en 528 -00 |
|
|
Med handen på hjärtat...Tycker att PDC är en helt onödig utrustning då man ändå ser sig för när man parkerar bilen oavsett om det piper till eller inte... :-) //DK |
|
|
Men med PDC kan man parkera galant och med en nonchalant säkerhet. Inget lull-lull är helt onödigt ;-) /Niclas |
|
|
Håller med om att PDC'n är guld värd men det beror kanske på att man behöver fickparkera ett par gånger dagligen. Hade problem med PDC-signalen på min 328:a och då var det backljuskontaken som var kass. Backljusen tändes då givetvis inte heller när man la i backen. _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.