|
|
|
|---|---|
|
Måste köpa ett nytt avgassystem till M3 e92. Är lite trött på original :) Har lyssnat på nästan alla system nu och det här systemet föll jag för. Det enda jag reagera på att slutrören var ganska stora, 92mm. någon som har sett det här system live, ser det bra ut? Länk /Mvh | |
|
Köp bara 2st elektroniska cut outs från QTP, som Ferrita säljer som du monterar innan sista ljuddömparn, så kan du välja själv hur mkt ljud du vill ha. Lätt den smartaste lösningen och du får garanterat skönast ljud för pengarna än att köpa en helt ny dämpare i titan slt rostrfritt, som ändå inte låter lika bra. |
|
|
Ok, det låter som ännu en lösning. Fast är ute efter både ljud och utseende. Får chansa å beställa. |
|
| Jag har akrapovic som har 90 mm slutrör vilket jag först tyckte såg enormt stort ut och skulle nog, om jag fått välja, velat ha något mindre. Dock, man vänjer sig. Däremot tycket jag att slutrören i videon stack ut alldeles för mycket, borde gå att justera in dom lite eller ? | |
|
Ja dom är på gränsen till lite för stora. Har oxå sett det, men på vissa bilar ser det bra ut så hoppas man kan justera lite. Har även börjat kika lite på feritta men dåligt med filmer på det avgassystemet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.