|
|
|
|---|---|
|
Enligt uppgift ska detta vara nya Alfan som ska ta upp kampen med 3-serien. Personligen tycker jag den är sanslöst snygg men vi får väl se hur en eventuell produktionsbil ser ut. Nog kan de rita snygga bilar iaf... Länk | |
| Bilen på bilderna har nog ingen koppling till hur den kommande bilen ser ut, det är snarare nån designer som har gett sin syn på saken bara. | |
| Ja dessvärre är det nog så men vi kan ju alltid hoppas att Alfas designers är inne på samma linje. De brukar ju lyckas ganska bra, vi får vänta och se. | |
| Ja att bilen kommer att bli snygg är inget jag betvivlar. =) | |
|
Hoppas man tänker på att en bil faktiskt behöver en nummerskylt fram denna gången... =) Blir säkert snygg! MVH Christofer |
|
| Riktigt snygg | |
|
Egentligen förstår jag inte varför Alfa Romeo har så svårt för sig... Mito och Giulietta är kanske något högt prissatta men överlag är det rätt så hyggliga bilar, detsamma gäller den numera nedlagda 159:an. Jag förstår att de inte säljer lika bra som BMW eller Audi, men att de är såpass iskalla som de tycks vara förvånad mig lite... i synnerhet i dessa tider när design och körglädje är på modet. |
|
|
JabbaL: håller med dig, vad jag förstår har de ryckt upp sig vad gäller kvalitén/tillförlitligheten på de senaste modellerna också (ex 159). Svaret ligger väl i varumärket, det tar tid att ändra folks uppfattning. Titta tex på Audi där klassresan tog mååånga år. Vi får hoppas att Alfa satsar ordentligt och har tålamod... Förövrigt tycker jag 159 SW var den snyggaste kombin under sin tid. Var nära att köpa en men det föll lite på utrymmena (gick upp en klass). |
|
|
Absolut snygg, men! Designern som ritat den arbetade tidigare på Aston Martin men fick sparken och började på Maserati eller var det efter att hen fick gå ifrån Jaguar;) Men snygg absolut! Tur att Bangle var på BMW ett tag annars kanske denna bil varit nya 5 serien, hemska tanke! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.