|
|
|
|---|---|
| Länk En bekant är spekulant på denna! De mesta verkar vara i sin ordning, men funderar eftersom när man googlar på regnr så är första träffen nånting skumt! Vet bara att de brukar inte vara bra när man får en träff på reggen:( Kika själva Länk | |
| Fick inte fram texten från alltombilen sidan först, men nu fick jag fram den och de var inget skumt med vad denna person skrivit så...glöm den punkten iaf! Vad kan man göra hemifrån med regnr som verktyg? Nåt man kan kolla vidare förutom via transportstyrelsen? Vill veta om milen stämmer och att den inte är krockad eller liknande innan jag rekommenderar den åt nån! | |
|
Kolla besiktnings protokoll två-tre år tillbaka Många bilar säljs med t.ex. 15000 mil, kollar man besiktning två år tillbaka så har den gått då 17000 mil. Det gör du genom att meila besiktningen med reg nr och säger att du vill ha de två-tre senaste besikt protokoll. |
|
|
Han har ägt bilen i 2 månader och bilen är importerad. Tror inte miltalet stämmer på den bilen. |
|
|
Det är lite onödigt att komma med anklagelser när man inte har något fakta. Jag skulle inte bli så här jätteglad av att se någon skriva så om min bil om jag nu skulle sälja den på blocket. Har man ingen historik på bilen så får man väl se och känna när man provkör den. Det brukar vissa sig om bilen har går 16k eller 26k mil. Sedan om bilen i verkligheten har gått 17-18k men det står 16k mil så är det väl strunt samma egentligen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.