|
|
|
|---|---|
|
Nej, här händer det inte mycket. Är det vintersjukan? Jag har i alla fall sålt 2 av mina bilar: 2002 Baurcab och 1600 GT. Bara 327:an och E36 cab kvar. Det svider lite. Bosse J. BMW CS 185 H | |
|
Vintersjuka, ja, kanske också en släng av vinterkräksjuka...;) Många vill nog bara låta tiden gå och pysslar i det fördolda i vintermörkret för att skina upp framåt vårkanten. Du får passa på att uppdatera (subtrahera...) ditt bilinnehav till vänster också. Själv har jag bara ett litet finpyssel i form av utbyte av stötdämpare på min SE, dom är ju ändå 25 år gamla ;) M3 E30, the real one... Sport Evolution, the ultimate one! |
|
|
Fan Bosse, det trodde jag inte, förstår att det svider lite. Mats BMW CS #5847 |
|
| Bosse J: får man fråga vad en 336 cab är för något? | |
|
Inte vet jag. Det fanns ju 335 Cab 1939. Nä, det skall vara E36, en rackarns fin bil jag hittade och köpte. Röd med Saffran skinn och allt övrigt från den tiden. Gulf spec och beställd av en shejk i Bahrain. Okatad. Finns på hemsidan som inte uppdaterats än. |
|
| Bosse J: låter som en kanonfin bil, vilken hemsida menar du? vore kul att se skönheten | |
|
Uppdaterat med hemsida. Bosse J. BMW CS 185 H |
|
|
Fan Bosse, det trodde jag inte, förstår att det svider lite. Mats BMW CS #5847 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.