|
|
|
|---|---|
|
Någon som har provat autel AL619, tänkte ev inhandla en sådan från ebay. Vill ha en som kan läsa av det mesta samt radera felkoder mm. Med andra ord en bra felkodsläsare:) För och nackdelar alt någon annan som är bättre i samma prisklass.... | |
|
Köpte en sån här till min bmw, funkar bara till bmw/mini men tycker den är riktigt bra. Länk |
|
|
Hej! Jag har samma som r189. Håller med om att den fungerar bra. Fördelen med c110 är att man inte behöver en PC. Den fungerar bra, är enkel att använda, har många funktioner inklusive "livedata". Sen finns det varianter som man kopplar till en bärbar PC som jag själv är nyfiken på. Det ger en bättre överblick osv. Förutsatt att du har en PC så kan den varianten billigare i inköp. E |
|
|
det som är verkar bra med Al 619 är att den tar många andra bilar och med många funktioner... blir till att överväga hur jag skall göra, tack för all input! |
|
|
Min erfarenhet är att Autocom är det bästa "breddkitet". Ett verktyg för BMW endast tycker jag att INPA/EDIABAS/NCS är mycket bra då man kan gå på djupet rejält med både felsökning och kodning etc. Synca EWS-DME, live-data på varenda liten pryl i bilen etc etc. Jag är något jävig i sammanhanget men INPA hittar man på Sveriges största köp och säljsite inklusive uppdaterad programvara. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.