|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en e85-03 med vanliga stolar i, tycker dom är katastrof! Dels skulle jag vilja ha "mer" stol under låren, men framförallt sitta mer "fast" i stolen. Så fort man ska svänga så glider man omkring på stolen. Finns sportstolar att få tag i utan att köpa nytt? Kollar ebay men hittar inget, ska väl tilläggas att jag verkar vara totalt dum i huvudet när det gäller just ebay så har säkert missat. Nåt tips? Om jag nu skulle stöta på nån stol är det "bolt on" genom hela E85 serien? | |
|
Dom så kallade M-stolarna med justerbar framkant är helt fantastiska i alla avseenden, bara man inte är väldigt axelbred då kan det nog kännas trångt. Jag har sett ibland på tyska ebay så det är bara att leta. Lägg ut ett sök på svenska skrotar, du kan ju ha tur. Hasse Z4 |
|
| Kan man ha ett "stående" sök? Om du är med på vad jag menar!? | |
| Ja. | |
|
Söker även jag m stolar , hitta på ebay för ca 4000 € Lite väl saftigt även om de kostar att va på topp ;) |
|
|
Undrar jag med, stolarna i min Z4 M är katastrof för mig. Får ont i ryggen efter 20mil. (Ryggen är helt platt, man kan inte justera svanken och nackstöden är fasta och för långt bort) Ett par Recaro o svart skinn och alcantara vore ju nåt.. |
|
| ArgentaPer, jag powerposta dig. | |
| Yes! Svarade! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.