|
|
|
|---|---|
|
För någon månad sedan så gick min högra baklykta (på bagageluckan) sönder, en kontakt hade oxiderat sönder. Såklart hade BMW verkstad aldrig hört talas om något liknande och kunde inte ge garanti då bilen var 4.5 år gammal. Nu någon månad senare så har motsvarande lykta fast på vänster sida gått sönder på exakt samma ställe, skillnaden här är att + och - har gått ihop och lyktan har tagit eld. Är jag den enda som råkat ut för död led lykta? Bör jag inte få någon slags goodwill även fast garantin är ute? Jag menar, att två identiska lyktor går sönder, på exakt samma ställe, under bara någon månads tid, detta måste vara tillverkningsfel! Även den oranga LED slingan (3 led) på vänstra framlyktan har dött, detta också för någon månad sedan. Lösning ska vara en ny lykta enligt Bilia segeltorp.. | |
|
Surt! Har noterat ett par f1x med trasig orange led i framlyktan. Hade det varit ett halvår efter garantitiden, hade det säkert varit mer diskutabelt men med 4,5år blir det nog kärvt, tyvärr. |
|
| Har fått mina yttre bytt på garanti fast det berodde på fukt i lyktorna och att de ibland då slocknade.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.