|
|
|
|---|---|
| Hej, i helgen har vi lånat hem en GT som vi länge gått och sneglat på. Otroligt fin och funktionell bil som faller oss helt i smaken. Vi har en hund modell mindre och jag undrar om det är någon på forumet som har hund i en GT och hur har ni i så fall löst det? | |
| Vi har en 530xd och där trivs vår hund utmärkt bak så klart så när vi köpte en bil till (320GT xd) så ställde vi oss samma fråga. Enkelt svar blev att ta bort halva insynsskyddet och sedan in med honom:-). Även här är han nöjd. | |
|
F31 är ingen rymlig bil. F34 är däremot ett prisvärt alternativ till F11 enligt mig. F34 byggdes just för detta ändamål och är enligt mig en perfekt hundbil / familjebil. Benutrymmet i baksätet på F34 är bättre än F11. Sitter jag med mina 180 centimeter i baksätet kan en förare på 190cm sitta i förarsätet framför och båda upplever utrymmet som luftigt. Bagageutrymmet är i princip identiska och plockar man bort insynsskyddet på F34 är volymen till och med något större. Både medium och medium bred hundbur har samma mått på F11 och F34. |
|
| Svarade här i fel flik och tråd. En borttagningsknapp hade ju varit trevligt :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.