|
|
|
|---|---|
|
Hej. I Fredags 16/1 när jag kom åkandes på Hornsgatan så skulle jag ta höger in på Ringvägen. Ca 100 meter innan korsningen så är det något som blixtrar till snett bredvid bilen, ser det bara i ögonvrån. Tänkte direkt att det måste ha varit en fartkamera? Så jag åkte och fixade ett snabbt jobb och åkte sedan tillbaka ca 30 senare men såg ingen kamera eller något där? Till frågan: Var det någon annan som såg en kamera i Korsningen Hornsgatan/Ringvägen i Fredags 16/1 | |
|
Om det var det får du reda på det via posten ;-) ------- //Lövet |
|
|
Det är ju 30 km/h där, så helt omöjligt att Polisen vill bevaka den bit är det inte. Men lite konstigt ställe är det ändå med tanke på att det är trafikljus precis efteråt, hastigheten borde inte vara allt för hög just där iom. att det borde vara rött relativt ofta. Mvh/ Niclas |
|
| Fick du hem något i brevlådan? Jag såg också något blixtra till i ögonvrån på samma ställe... | |
| Nope, inte kommit något, är ju strax 1 år sedan, så har slutat oroa mig nu :-) | |
| Skönt! Hände mig idag, såg inte att inlägget var så gammalt :P men då borde jag inte behöva oroa mig för att förklara varför jag hamnat på kamera i förtagsbilen iaf ;) | |
| Jag var lite orolig att det skulle dumpa ner ett brev till min chef, men hände aldrig.. Inte vad jag vet om iaf :o | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.