AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
10.214

En ryss totalsågar M5 F10

Sida 3 av 3
Jaså är det den där galne ryssen som testar F10:an! Jag kände inte igen honom.

Ja då sjönk förtroendet helt under nollgränsen. Idioter som han ska inte ha körkort överhuvudtaget. Och att hans lika tokiga georgiske kompis med en M5 E34 dog för nåt år sen överraskar inte ett dugg. Synd om bilen men inte föraren.

Att dom ryska poliserna står helt handfallna när någon bogserar bort deras bil förvånar inte. Ryssland är ett laglöst land, det finns ingen som helst respekt för lag och ordning, det är helt genomkorrupt från toppen till botten av samhället.
Visa användare
453
Propeller
325iM Touring -07
@HenkeLexus: Kunde inte sagt det bättre själv. Undrade just vad för tönt det är....bara att göra en sån meningslös film där man sicksackar med jättecool musik....jo tack, han verkar seriös ju.
Typiskt svenskt, bara för någon bryter mot lagar och regler kallas man tönt eller oseriös.

Vad har det med om han kan köra bil eller inte? inte ett skit.

Killen kan köra och utnyttjar bilarnas fulla resurser när det går, om han bryter regler eller inte är hans problem.
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

En ryss totalsågar BMW M5 F10..... när man läste ryss, tänkte man direkt , de här är en galenpanna..... ryssar är aldrig trovärdiga!
lanab:
Att bryta mot lagar och trafikregler genom att köra som en dåre ÄR töntigt och oseriöst. Väx upp!

Och nej att bryta mot trafikregler är inte hans problem. Det är ett stort problem för alla övriga medtrafikanter att han, och andra som kör som honom, inte visar någon som helst respekt för andra människors liv och egendom.

Kör man som ett riktigt svin så är man inte mogen att framföra ett motorfordon av något som helst slag.
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
“Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en.“

ma
7.451
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Att man är omogen och oansvarig säger just ingenting om vilken förmåga man har att köra och bedöma en bil...Men som nämnts kanske det inte är så konstigt om en inbiten E60 M5 älskare tycker att F10 M5 är en hög med deg, speciellt första intrycket.
Visa användare
202
Schrickm5
BMW F11 M550d xdrive 2013
I think he's an idiot when it comes to his public driving, unfortunately he has had experience of driving M5's and as such is in a lucky position to be able to offer his opinion ....whether or not we take it seriously is upto us.

I personally was on the fence about him, I wanted to like him and I wanted to understand what he was trying to communicate.....but as soon as he burnt that money, my estimation of him went down the toilet.
Visa användare
202
Schrickm5
BMW F11 M550d xdrive 2013
.....oh and the V10 rocks!!!
Ma
254
Marw007
BMW E39 M5 - 03
BMW E39 525i M - 03
BMW X3 20d M - 17
en e39 m5 drar fruktansvärt bra på låga varv. Det är knappt skillnad mellan 3k varv eller 6k varv.. Draget finns där på en frisk motor. Finns många e39 m5:or med kassa Luftmassemätare som gör att bilen känns slön. Skulle tro det är mer än hälften som kör med slitna luftmassemätare idag..
M6
35
M6rtin
BMW X5 45 e performance -21
X3 2.0d -11
650i cab -12
Mini Cooper -17
Ford Mustang -65 cab
Till vardags kör jag min 530d xdrive som i kombination med automatlådan har en suverän karaktär och ett grymt bottendrag. Du kan köra fort utan att anstränga vare dig själv eller bilen. Jag körde min m6:a förra våren som en daily driver ett par månader och när du grottat ned dig i diesel-träsket så känns det ibland "jobbigt" att behöva varva 7-8000 varv för det skall bära av ordentligt. Jag trivs bäst med m6:an som en Gran Turismo, fantastiskt bekväm att åka lite längre i och samtidigt veta att du kan blåsa vem som helst av vägen med ett avgrundsvrålande v10:a om någon vill
mopsa sig.

Har även haft en Saab 2.3 Turbo en gång i tiden som även var lite chippad och den var rena slangbellan vid omkörning, men med viss fördröjning.

Näh, stark diesel & automat is da shit för vardagen iaf!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.