|
|
|
|---|---|
|
Mystiskt problem uppstod, det sitter en cd-växlare bakom en lucka på instrumentpanelen. Tidigare har det bara varit att trycka på knappen, luckan går upp, och man trycker på växlarmagasinet, och det poppar ut. Nu stannade luckan i öppet läge, och ingenting händer. Har kollat säkringarna i handskfacket, förutsätter att det är de som i instruktionsboken har symbolen av en bilstereo som tillhör detta. Ingen trasig säkring..... Länk _______________________________ Trivs med ett svårt beroende av bilar. | |
| Prova att plocka ut säkringen och sätta tillbaka den igen. | |
|
Tryck in växlarmagasinet med handen så kan det komma ut. F.ö. har jag en 6-växlare (och panel) liggande hemma. Bortskänkes mot fraktkostnad. Minns inte om den satt i 730d 07 eller 750i 06. Tog ut den när jag bytte till iPod i båda bilarna. |
|
|
@ Jan: Jag har testat att ta bort och återmontera säkringen, ingen förändring. @ Kaparn: Har försökt att få ut magasinet, tryckt och grejat, men det händer inget där. Blir fortsatt felsökning. _______________________________ Trivs med ett svårt beroende av bilar. |
|
|
Tack för supporten, tog bort säkringen, och stoppade dit den igen, så nu fungerar det som det ska igen. _______________________________ Trivs med ett svårt beroende av bilar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.