|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
jag har också vänt mig till en reklamsnubbe men det var så dyrt ! skrev du ut på vanligt papper och limmade dit dom eller ??? vad har du använt för färg på nålarna ? ska göra mina röda ____________________________________________ Länk |
|
|
Ja, självhäftande papper. Röda nålar körde jag med. Länk Länk Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
jo jag vet men vad för färg ? metall , plast ?! ____________________________________________ Länk |
|
|
Färgen köte jag på Hobbex. Är till för modelbygge (plast). //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ok tack för hjälpen , iof så blir det inte hobbex färg hmm beställa tar typ 2 år innan den når Umeå får fara och leta på en mack kanske... hmm ____________________________________________ Länk |
|
|
...eller någon vanlig leksaksaffär :) //Ticco www.ticco.com |
|
|
:) gick bra , hade glömt bort att jag hade typ 30 hobbex färg burkar i garaget.. dock var det svårt att måla utan att kladda ner den svarta lilla brickan :( gick inge bra att maskera nämligen får måla dom svart i morr´n ! men jag vill ändå köpa bilen din ! vad vill du ha Ticco ? säg ett pris ____________________________________________ Länk |
|
|
:) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
Vill också köpa Ticcos 528... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
E30poppe |
Skit i vita mätar tavlor.... Ser bedrövligt ut... Usch... |
|
Jo, man tröttnar efter ett tag. Jag kör med orginal igen. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Jasså ? jag tycker nästan orignial ser tråkigt ut , Vitt blir ju snyggt... Får se om jag gör så på 535:an... Har dock beställt en belyst Läder M-knopp med Läder manchette till sportlådan , blir fränt det , måste dock lista ut hur jag ska göra mina elhissknappar belysta hmm... _____________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.