|
|
|
|---|---|
| har nån koll på vad skatt och fösäkring brukar kosta för en 325, 85-89... jag har hört att det är rejäla pris skillnader... | |
Aros74 |
Det bästa du kan göra är att ringa runt till alla möjliga bolag. Rejäla prisskillnader från bolag till bolag. Och villkor. |
|
Skatten baseras på bilens vikt så den har inget med försäkringspremier eller liknande att göra! Mvh |
|
|
Din ålder och adress är väldigt avgörande... /Kristian ------------------------------ Länk |
|
elof |
håller med om att det bästa e o ringa runt.....för min del brukar det sluta hos länsförsäkringar bra villkor å billigt |
| jag är då 18 ( snart iallafall) bor på gotland | |
|
Du får nog räkna med 7-8.000:-/år. Ring runt till så många bolag som möjligt. ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
|
Det finns en del försäkringsmäklare på nätet somkan vara bra att använda; www.insplanet.com ex. Så gör dom en del av jobbet för dig, kostnadsfritt. Hett tips för BMW är www.susab.com, ganska okänt fsk bolag som ger bra premier (de ägs av GE-kapital så ingen oro om återförsäkring). Skatten kollar du enklats med regnummer och vägverkets servicetele. Då får du dessutom pris på öret... // Booba |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.