|
|
|
|---|---|
|
Vilken färg passar bäst på en E46??? Titansilver är mest praktiskt men svartmetallic är inte dumt heller. Smaken är ju som baken men........råd ============================== /MP Länk | |
|
Frågar någon mig är Silver inget val, det är en färg för lata.... Inte för snygga... |
|
bulldog11 |
Jag skulle definitivt satsa på Silver men det är smakfråga. |
Kowalski |
Svarmetallic är riktigt snyggt, men det vill till att man tvättar den ofta men samtidigt gör det försiktigt. Lackkonservering enligt Ditec eller liknande är nog att föredra om man är spekulant på en sådan. Istället för silver skulle jag rekomendera en mer gråaktig nyans som jag nyligen såg på en E46 coupe. Osäker på vad färgen heter men den var riktigt snygg, särskilt i kombination med ett par snygga original alufälgar. Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
Helnöjd med min i Titansilver! Outsider: topasblå! |
|
|
Min Kommande X5= safirsvart! Stabilt, även i snö:) Mvh Asken |
|
Kowalski |
Asken Kryss-fem = Kalle Ankabuss?? Jag förstår inte riktigt, kan inte se några likheter med "313". En förklaring skulle inte sitta fel, tack :-) Mvh /Kristoffer BMWCS # 04918 BMWCS SYD |
|
Safirsvart,svart är tidlöst elegant aldrig fel möjligen i sahara då, silver är ju så otroligt vanligt nästan som vitt på 80-talet. MVH Stephan |
|
|
Jaha, då blev det en Titansilver iallafall. Kommer om 2-3 veckor och väntan är ju enormt lång. === /MP |
|
|
Tycker väl svart är snyggast men själv kommer jag inte ha en svart bil igen. Min är ditec behandlad men man får ligga i rätt ofta för att hålla den ren och fin, och det vill man ju.. Själv skulle jag satsa på stålgrå. //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Silver har väl blivit BMW´s motsvarighet till Ferraris "Ferrari röd". Själv har jag en vit bil, inget kul ser billigt ut. |
|
|
Den grå färgen heter Stålgrå och är ganska snygg. På en E46 skulle jag själv välja silvermetallic (330n är silver) eller orientblå som jag tycker är en kanonsnygg färg. My Bimmer is my mistress |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.