AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
907

Välvårdad röd m3a

Eriklovgren
Någon som var på en dag på racerbanan, kinnekullering 7/9? Tänkte höra om någon har bilder på den röda m3'an från Kristinehamn som var i väldigt fint skick?

*** erik ***
//
282
///M...
316 -77
318i -85 TIC
Den har jag polerat!! :-)

Tag kontakt med Clyzzon här på forumet!

Länk

/Per
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
Lite sent..men tack =)
hör av dig om du fortfarande vill ha bilder..

Mvh Johan
Fin bil du har Johan! Våra bilar är väldigt lika förutom klädseln, jag har tyg/mocka. Är din också Hellrot? Jag har alltid fått för mig att den färgen inte fanns som standard -95. Min är nämligen en Individual-bil. Är din också det?

Jens
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
Hallå Jens! Man tackar, har du några bilder på den?
Nja, min en mugelo rot (eller hur det stavas), det är egentligen en 94'a som är uttagen -95, så det stämmer inte riktigt.
Man börjar allt längta till våren nu så man får ta ut den, eller va säger du? =)

Dum fråga kanske, men äger du en GT3'a oxå???

/Johan
clyzzon:
GT3 Mini-Z, d.v.s. runt miljonen billigare i inköp och snudd på obefintliga drifskostnader, batterier undantaget :)
Ser nog ut så här:
Länk

/Wille
clyzzon; Ok, jag såg din bil på M5board.com och där stod det nåt om Hellrot. Här är min gamla pärla: Länk

Skojar du att man längtar till våren... läser BMW-tidningar som kvällslektyr och drömmer mig bort...

WilleW; Precis så ser den ut :)

Jens
MrMarsupilami:
Jag har också en kaross till MiniZ'an från biltillverkaren i Stuttgart numera, en sån:
Länk

BTW; Ska kolla upp det där med datum till släckaren åt dig, har inte kollat än.

/Wille
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
MrMarsupilami: Okej, jo dom pratade om vilken nyans av den röda dom tyckte var finast där, snackade lite om att Mugelo var lite mer av det orangare slaget, vilket ifs stämmer..men hur som helst, jag är kanon nöjd iaf, även fast jag kanske heller skulle ha tagit en hellrot.. =)
Såg fin ut ändå, riktigt bra puts, har du den kvar?

Wille: hehe okej..synd att det inte va en äkta eller va säger man ?=)

/J
clyzzon; Tycker din M3:a i Mugellorot är otroligt fin! Skulle vara intressant att se Hellrot bredvid Mugellorot nån gång så man fick jämföra. Svårt att se på olika bilder som är tagna med olika ljusförhållanden etc.

Jepp, bilen är kvar och ska snart ut på gatan igen. I slutet på mars antagligen beroende på vad vädergudarna har för planer.

Jo, synd att GT3:an inte är äkta... fast den är farligt snabb trots sin litenhet :))

Jens
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
MrMarsupilami: Det skulle va kul att se skillnaden faktikst, vi får la ta å ses på nå´n bilträff i sommar, om ja har kvar den då..ush..känns lite tråkigt att sälja den, så vi får se hur ja gör.

Hehe..kan tänka mig att den är snabb =)

/J
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Är det bara jag eller har rött blivit en ganska het färg igen efter några år av dvala? Fick lite material om Mini Cooper S de flesta bilarna är röda, och dessa två m3or är väldigt snygga i rött. Känns som om färgen är lite påväg tillbaka?
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
acey: tja, man kan juh alltid hoppas.
På ett sätt är det lite tråkigt med bara silver, svarta och blåa bilar, dom röda "syns" juh lite mer om man säger så.
Men sen är det å andra sidan jobbigt med röda bilar, man får putsa ihjäl sig för att hålla dom blanka, 1 timma i solen räcker för att den ska bli matt..ush..men då ifs på min nu snart 10 år gamla bil.

Tack förästen =)

/J
Pe
1.362
Petri
BMW 120D 2008
Apropå röda bilar...jag måsta bara (trots att det inte är en BMW!) få lägga in en bild...på en så j-a läcker bil... ;)
Länk
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
japp den var fin i motorjournalen(top gear)

M POWER- När du älskar att KÖRA!!!

Länk
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
300+: Riktigt fina fälgar du har måste ja säga..

/j
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.