|
|
|
|---|---|
Dino |
Kunde inte låta bli att skriva detta , för det känns så Kuuuuul att titta på den igen efter 4månader :)) fast jag ska koppla bort Lustgasen nu så om det är nån som är intresserad så kan ni bara säga till , vill nog inte bli av med bilen igen ;) M-MotorSport |
|
Hehe... nja, det där lusgassystemet får du nog behålla eller sälja till nån annan... tror jag =) Hur många extra hk ger det? 50? 75? Skönt att du fått tillbaks bilen iaf! Blev det bra? (Du var ju lite skeptisk innan, av förståliga skäl =) Kör försiktigt, så ses vi på ett race nära dig =) //Koffe |
|
|
Hoppas allt blev bra med bilen. Nu är det bara att njuta igen:) //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
|
Dino: Kul förresten den här tråden var din 400:e inlägg och mitt 300:e.. Viktigt vetande!! //Robban BMW CS #4729 Länk |
|
Dino |
Man Tackar :)) Först vart inte bilen så som det ska va , olika färger osv... men de tog in den o lackade om den igen så nu är det bra , men de fick de lacka om hela bilen får att få bilen i samma färg.. synes väll snart på nån träff... M-MotorSport |
Richie L |
Härligt att höra att du fått ordning på bimmern! Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.