|
|
|
|---|---|
|
Där sitter det två stycken (i mitt fall) oranga typ relän, en på var sida ungefär vid hjulhuset. vad är de för nått?? ---------------------------- King of the road | |
|
Något till krock-kuddens utlösning? Blinkers? Jag hade sådana på en 320i -93:a men forskade inte i vad det kunde vara :-) Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
"Det man inte känner till, lider man inte av...." Skämt åsido, kan det vara till någon extrautrustning som du inte har kanske? -------------------------------------------- Länk |
|
|
kan så vara.... man vet aldrig :) men det är något jobbigt när dom sitter där.... och man inte vet vad det är för nått ---------------------------- King of the road |
|
| Det är krocksensorer till airbagen. | |
|
Precis som alexander säger, sensorerna till airbagen. Prova att banka lite på dem med en hammare? =) //Koffe |
|
|
Tjenare. Jag har funderat varför vissa har 2 st medans andra bara har en. Trots att jag bara har en airbag så har jag 2 sensorer och vet folk som har dubbla airbags som bara har en sensor. Nån som vet? /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.