|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Då kommer det att urarta som det gjort på "strippen" Jag har hängt där sen jag var 16 bast, men för ca 2 år sen tyckte jag tt det gått för långt.... Och det har det! Förare OCH publik har aldelles för lite respekt för fart. Detta har, och kommer att resultera i allvarliga dödsolyckor. Folk har alltid tävlat, och kommer att fortsätta med det. Varesig staten tillåter det eller ej! Det enda staten kan göra är att bidra med pengar till detta stora folkintresse. Tiden då det bara var unga killar på strippen är förbi. Idag finns killar och tjejer. Unga som gamla. Tom min mor har varit där!! Och det säger inte lite:) Nä.. Ta er nollvision och kasta den. Gör något konstrukivt av pengarna!! |
|
|
Länk Länk mer info om banan!! Christopher ///M535i Länk |
|
|
när blir malmö träffen jag är lätt på bara 5 mil til malmö 200 ner för e65:an lär ta en halvtimme !!!! Mvh/ Daniel |
|
| kommer du med cittran då eller? :) | |
FolkaaN |
en vill åxå va 18 =( vill åxå göra svarat ,märken vi rödljusen =) om 4 år får ni se upp om det inte är alltför höga böter för fortkörning =) BMW = The biggest the best better then the rest |
|
jag håller med er att det hade varit kul om det hade dykt upp fler bimmers på onsdagsträffen på mobilia, jag bor själv oxå i malmö så jag kommer direkt. jävla väntan på våren bara... mk |
|
|
nej jag kommer inte med cittran *ler* det blir bimmern !!! Mvh/ Daniel |
|
| Om det är toort ute på onsdag får ni alt komma till COOP-forums parkering vid åtta, halv nio-tiden. I onsdags var det mycket folk och mycket körning på ett industriområde en bit bort. Ridbanegatan utanför multiQ. | |
|
hmmm nämn inga adresser vart folk kör.... som sagt mobilia är för oseriösa och jänkare. om man vill träffa bil-folk med snabba euro o japs så ska ni bege er till Mcdonalds jägersro. på onsdagar kl 1930-2000 där träffas folk en stund sen åker vi som kan sköta oss normalt till en avlägsen plats för trevliga lekar med fyrhjulingar. fler bmw är varmt välkomna! träffarna är redan igång. alltså varje onsdag runt åtta på mcdonalds-jägersro. kan rekommendera www.402m.com för mer info. |
|
| Sorry.. tänkte bara få dit seriöst folk härifrån.. | |
|
Nu verkar det som det är färdigt, det blir en bana i malmö till sommaren!!! Länk Christopher ///M535i Länk |
|
|
50 kr..är det per race då? Hmm.. tvivlar på att smårejsarna inte kommer dra många repor och att intresset kanske dör ut efter ett tag.. 50kr=100 tuggummi 50kr=5 snåla mil 50kr=2 snusdosor Man får alltså prioritera;)..Det blir race.. Länk |
|
|
klart att man kommer...... V8 rockar fett! |
|
|
Hej! Härligt att det blir bana!!! Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.