|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Längtar redan till våren! Christopher ///M535i Länk | |
|
ja det blir skönt.. anledningen till att jag inte har kört i hamnen är just för att det dräller av åskådare långt ut på vägen där man kör.. _________________ who dares wins... |
|
Tigerr |
Tjohooo! Då har man körkort också, helt underbart måste jag säga!! :) Tigerr |
|
Underbart! Mitt förslag: Vi skåningar/malmöiter som frekventerar forumet "måste" ju lätt ordna BMW-träff innan racen och köra dit i karavan en gång i månaden eller så.. nån som tycker det låter som en bra idé? SKA ha BMW till dess.... ;) _____________ MVH Kalle H ICQ: 19594657 |
|
|
nofx16: Mycket bra idé, jag är lätt med på det!! Vi borde ju kunna organisera nåt, det är ju tyvärr långt till våren :-( Christopher ///M535i Länk |
|
|
Tycker att vi har en träff innan höst.Träffas någonstans o sedan bara kör kanske runt på stan lite?? Eller något liknande.Kom med förslag. KickDown |
|
|
ja de e ju sommar ännu ju :) så de e ju bara o crusa |
|
|
Det är ju fortfarande mycket folk på mobilia och Jägersro, det är bara att komma.... hade varit kul att se lite mer BMW på onsdagarna! Christopher ///M535i Länk |
|
|
Lyllos er.. i skåne :) |
|
|
med tanke på att jag bor granne med mobilia så brukar jag vara där.. _________________ who dares wins... |
|
|
Det låter ju bra... Jag bor i malmö så jag kommer 99% |
|
Tigerr |
Så fort jag har körkort så kommer jag vara där! :) Uhlmann (och alla andra som bor i närheten av Mobilia) >> Vad har ni för bilar, skulle kunna vara kul att känna igen er ute i trafiken! Vi har en 525iA -95.. Orientblå sedan.. Tigerr |
|
Bilen är mörkblåmetallic och för närvarande utan sidorutor och hjul men det är på gång.. _________________ who dares wins... |
|
|
hehe. ja innan i våras försökte vi ha en bmw träff i malmö... 2 pers dök upp jag och rantzow som också e här på forumet. men var flera som sa att de skulle komma men kom aldrig. |
|
|
knappt att man är sugen på att flytta till malmö nu eller :/ |
|
|
Det är bara att klicka på länken nedan för att se min älskling... Kommer att vara på mobilia imorgon så håll utkik efter bilen min.... Christopher ///M535i Länk |
|
Tigerr |
Dem fälgarna kommer jag nog känna igen! Riktigt snygga! :) Har alltid varit svag för den modellen som du har (bilen).. Tigerr |
|
Stimpenbmw2: Det är rätt! På dom bara! Grym BMW-träff vi hade, du och jag. En BMW 530 och en Golf VR6.. |
|
| rantzow hehe blir kanske bättre nu med laglig stripp etc. | |
| En laglig stripp är kanske oxå på gång i Karlstad. Det har bildats förening ( www.karlstadracing.nu ) som försöker få det hela igång. Kommunen gick med på ett demonstrations race som gick av stapeln 29/9, ett mycket lyckat arrangemang som man kan bygga vidare på. K-D kommun har inte gett några reaktioner på racet än, men de var tillsammans med polisen väldigt positiva redan innan det genomfördes. Om det nu skulle bli något mer framöver, vore det jävligt kul om det kunde komma lite grymma BMW bilar som visar hur det ska gå till. | |
|
Länk Det ser illa ut för banan i malmö nu :( Så jävla typiskt! Christopher ///M535i Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.