|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Levererar inte Camskill till Sverige? Går ju att beställa till Danmark, så vad är skillnaden undrar man? | |
| Kan bero på att pund vs SEK kursen ändrats rejält senaste 1-2 åren vilket gör export från UK dyrt. | |
| Mycket troligt nu när du säger det. Beställde från däckleader.se Länk istället. Bästa priserna jag sett och fri frakt. Får se när dom dyker upp. | |
|
Hepp nu kom däcken plötsligt iväg redan i Lördags och inte fick man leveransbesked så man fick annullera anulleringen för däcken fanns redan i Sverige. Mycket jobb för ingenting men ringer man Däckonline är dom väldigt snabba och hjälpsamma, man ska ringa på förmiddagen för då är det polacker som svarar, på eftermiddagen är dom inte svensktalande och dom har lite svårt med engelskan. Nu får man se hur gamla däcken är bara...suck.... |
|
|
Skulle inte oroa mig. Har beställt däck från däckonline fem ggr utspritt över fyra år och fått fräscha däck varje gång. Senast blev det skruvat och det fungerade lika bra. Jag tror inte att däckonline har satt i system att skicka iväg dåliga däck, utan det är nog snarare så att folk skriver på forum när de har problem - inte när de är nöjda. |
|
| Har också beställt på Däckonline flera gånger och har aldrig haft problem. Denna gången blir det däremot Däck365.se eftersom dom är lite billigare och man kan hämta däcken direkt hos handlaren i Laholm. Lika bra när man ändå bor där :) | |
| Reifen Richtig Billig . De ! | |
| Jag beställer oftast däck från Däckonline men nu när jag köpte nya sommardäck till SUVen så var faktiskt en mindre garagegummigubbe billigast, köpte Continental Conti4x4Contact för 1000:- styck monterat och balanserat -billigare än Däckonline som skulle ha 1355:- per däck. | |
|
Däckonline för mig och de har funkat kanonbra, Sist köpte jag pirelli p zero 285/30-20 för 2643:- st Lokala däckverkstan tar 4510:- st exl montering inkl 20% rabatt på listpriset ser jag på deras hemsida, Alltså nästan 1900 dyrare per däck....vad motiverar att jag ska betala den skillnaden ja menar de är 7500:- i skillnad bara för gummit..... Nej nätet har funkat kanon för mig och om ja nu går på en nit ngn vacker dag så får de väl vara så. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.