|
|
|
|---|---|
|
Fick precis ett sms.. Det lönar sig att vara medlem! Just nu 25% rabatt vid service hos Mekonomen Bilverkstad. Gäller tom 16/2. Ring 0771-72 00 00. Så.. Ni som har en service på G, kan ju passa på. | |
Terry N |
Jag har inget förtroende för mekonomen, jag jobbar nära mekonomen gärdet och vill direkt varna för att lämna bilen där. Jag har erfarenhet när jag lämnade in förra bilen på ett enkelt styrledsbyte som gick riktigt snett. De förstörde bla ABS-givaren + annat strul. 2 andra kollegor har liknande erfarenheter därifrån. Har hört från flera i branschen att de expanderat allt för fort och inte fått tag i bra personal som har rätt utbildning och erfarenhet. |
| Gäller väl alla bilmekar... Förutom Walle på BMW i segeltorp! :) | |
| Mekonomen Gärdet har rekryterat personal från bmw Täby för några år sedan om dom nu är kvar betyder inte att kvalitén på jobbet är bra men knappast sämre än bmw själva. | |
|
Allt beror på vad bruttopriset är. Vad man får i rabatt är väl oväsentligt. Kan säga att deras KAMPANJER bekostas av verkstäderna själva så att säga. Mekonomen gör all marknadsförning och som ''avgift'' får verkstaden hänga på o ge rabatt osv, kan säga att det ogillas av verkstadsägarna och då timpenningen är högst individuell så är väl rabatten bara ett lockbete i dagens termer. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.