|
|
|
|---|---|
|
Hej har idag en Bmw 320I 2008 19000mil med denna spec: Tygstolar IR vindruta Stora navigatorn Professional stereon med cd växlare farhållare regnsensor drag mugghållare Fullservad nästa nya vinter däck nokia R2 17 tum Dimljus. Färg Svart och svart inredning. Nån som vet vad man kan få ut för denna bil? Kan man tjäna på att byta ut följande och i så fall vad kan värde ökningen bli? Inredning till Svarta Individual Skinn sportstolar med blå sömmar som har gått 2000mil Harman kardon Ljudet | |
|
Som det har sagts i tidigare trådar, skinnet ökar värdet på bilen men du kommer troligtvis inte få tillbaka mer än vad du gav. Personligen skulle jag betala mer för att slippa skinn men jag är nog ensam om det. Högtalarpaketet gör nog bilen mer lättsåld än ett standardpaket, men frågan är om du får tillbaka pengarna, det är ett jävla jobb. Finns eftermarknadskit som gör det bättre och billigare. |
|
|
Hej ca 10000kr kommer jag få betala för Harmons ljudpaket samt Individual helskinns inredningen med dörrsidor. |
|
|
Har väldigt svårt att se att du skulle lyckas med någonting mer än att bara precis gå +/- (om ens det). Värdesätter du då din tid så blir kalkylen ännu värre... |
|
|
Tvätta den seriöst och ta bra bilder, samt en välutformad annons. Slipa dina försäljningsegenskaper och agera seriöst samt vänligt mot presumtiva köpare. Det är aktivititer som lönar sig och har ett positivt värde i förhållande till insatsen. Att köpa utrustning som höjer värdet känns spontant dumt. Utrustning i sig tappar värde mer än bilen som generell regel, samt att eftermonterad utrustning värderas ännu lägre än fabriksmonterad. Vad tror du själv att du kan få för bilen? |
|
|
Ska man extramontera något i den bilen är det xenonljus och sportstolar. Tyvärr är åtminstone xenonljus svindyrt att eftermontera på rätt sätt. ------- //Lövet |
|
| Den typen av uppgraderingar gör man nog bäst till sig själv om man tänkt behålla bilen eller om man råkar komma över grejerna väldigt billigt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.