|
|
|
|---|---|
| Har sökt på detta utan resultat. Såg nämligen att ett par lampor i övre bromsljuset i spoilern inte funkar. Går det att byta dem separat, eller måste man byta hela bromsljuset? Har en X3 -04. | |
| Ingen som vet? | |
| Är jag helt ensam om det här problemet? Får väl demontera spoilern och redogöra för svaret på frågan. | |
| Vet gör jag inte men om du kikar här: Länk så ser du hur det KAN se ut. Man kan ju såklart byta en och en och löda dit. Pyssel med andra ord. På denna äldre Z3 sitter det inte LED-lampor, vilket jag inte tror det gör i din heller eftersom de gått sönder. LED-lampor har ju som bekant en mycket längre brinntid. | |
|
Tack för svar! Har för mig att man kan få hela enheten för 700:-. Mindre pyssel, men vanliga glödlampor går sönder lättare av vibrationer när luckan stängs. En övervägningsfråga, alltså. |
|
|
För er som kan vara intresserade så går det inte att dela övre bromsljuset så att byte av lampor är möjligt. De är hoplimmade och går sönder om man försöker. Det är alltså bara att köpa nytt, 1027:- på Lahalls. Det är inte glödlampor i de man beställer utan lysdioder vilket är bra med tanke på att ljusrampen sitter i bakluckan. //Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.