|
|
|
|---|---|
|
Tja som rubriken lyder så vandrar strålkastarna upp och ner lite grann då och då.. Har även problem med att ljuset står för högt nu helt plöstligt också så många jag möter tycker det är jobbigt :P Jag undrar då va detta kan bero på? Jag tror att detta uppståd efter att jag hissat upp bilen vänsterfram när jag bytte olja i förra helgen.. Tack på förhand | |
|
Det finns väl ett reglage, infälld ratt, till vänster på panelen för att ställa ned strålkastarna om man lastat tungt. Det kan vara något glapp i det systemet som får det att röra på sig. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du har en givare sitter på höger länkarm den är förmodligen skadad / lossnat i samband med lyftning av bilen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Har du xenon är det väl automatisk reglering och kanske fel på nivåsensorn |
|
|
jo jag tänkte nästan kolla på den givaren fram. Men det är så lustigt att den va helt jämt inställt och sen blev höger och vänster olika så jag ställde in manuellt så dom båda vart jämna och lägre.. men ändå så ställer det om sig olika igen. Justerskruvarna verkar vara intakta |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.