|
|
|
|---|---|
|
Har ett par främre coilovers (beg) till e30 som jag får köpa för 2k. Ska man köpa dom eller är 2k för mycket? Det är rena coilovers utan lager osv. så jag måste flytta över allt från mina fjäderben, alt. köpa nya lager. //Ticco www.ticco.com | |
|
Jag tycker det kan vara ett rätt okej pris...om dämpfunktinen är ok. MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
Jodå dom funkar. Personen som köpte den bilen ville ej ha dom eftersom bilen var alldeles för hård. Konstigt nog satt det bara coilovers fram på bilen. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Kan det bli för hårt? ;-) Nja, det kräver en del ombyggnad av e30an för att få coilover dämpare även där bak men visst går även det att fixa ihop! MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
Så här ser dom ut: Länk //Ticco www.ticco.com |
|
| Köp! Hur kul som helst med väghållning. Vad sitter det för dämpare bak på din bil? | |
|
Just nu, orginal Bilstein. Visste inte att Bilstein gjorde oljedämpare! //Ticco www.ticco.com |
|
| Ticco: Om du inte skall ha dem så skicka ett mail :) | |
| Oljedämpare bak? Konstigt, på min satt det bilstein orginal gas dämpare när jag bytte. Kanske finns lite olika eller så var väl mina redan utbytta en gång. Letar du coilovers till baken nu också då eller? Jag vet en kille som utvecklade coilovers till e30 för banracing. Vill du ha hans nummer, han kanske kan fixa ben till bak åt dig? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.