|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Har en 120D e81 2010. Om jag läst instruktionerna rätt så ska lampan som sitter underbackspegeln blinka när larmet är igång, även sett det på andra bmw bilar att det blinkar där där bilen är låst. Nu till problemet, min gör inte det... Fast det finns en lampa där. Har testat att få igång larmet på alla möjliga sätt om det skulle vara så att lampan är paj, men ingenting händer. Försökt att "gunga" bilen, suttit i bilen, låst den och sedan försökt att få igång det, ingenting händer... Kan man stänga av larmet på något vänster eller är det paj tro? Mvh | |
|
Lampan sitter i alla BMW .Fråga 1 har du larm i bilen. Har larmet någon gång fungerat om du nu har larm. |
|
|
Ah okej, i see. Well, människan som jag köpte bilen av sa att det har funkat för honom iaf.. En noob fråga, hur vet jag då om jag har larm? Haha |
|
| Kolla utrustningslistan för din bil då ser du om du har larm eller inte. | |
|
Okej, Vad jag kan se så har jag bara något som heter "thiefproofing device" vad det nu är... |
|
| Det är larm. Börja med att kolla om det finns felkoder. Tror det kan vara enklaste vägen framåt för dig :) | |
| Jg tror att det betyder förberedelse för larm,men jag är inte säker. | |
|
Felkoder? Nu pratar ni med en människa som är riktigt dålig på bilar... |
|
| Ring BMW då och fråga om du har larm? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.