|
|
|
|---|---|
|
Hejsan trivs väldigt bra och tror inte jag ville göra av med den men skulle vara intressant vad ni tror man kan få för den Det är en Silvermetallic Bmw 330 i e90 med m paket har det mästa utrustning förutom navigator har xeon. sprillans nya sommar sulor för 10000kr vinterdäcken är dock slut ingen direkt rost Den har precis rullat 12.300 mil vad tror ni man får för den köptes för 2 år sen slutet av januari för 138000 tusen på firma. Jag gissar kring 90.000 är jag ute och cyklar då ? | |
| Köpte du den i Norrköping? | |
|
Årsmodell? Skinnklädsel? Dragkrok? Automat/manuell? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Hej ja den köptes i norrköping. Årsmodell 05a den har skinklädsel sportstolar manuell låda. |
|
| Köpte jag av dig tro :P? | |
|
Nix, inte jag. Jag byte in bara nån dag innan du köpte den. Den va riktigt fin då och om den är lika fin fortfarande, tror jag den är värd runt 110' om inget måste fixas innan på den. |
|
|
Okey där ser man kul har du byt något på den under den tiden? Den ser lika fin ut ingen rost men funderar på att rostskyddsbehandla den i vår men kanske är dumt att göra det efter snart 10 år ? Den hade rullat 10.300 vill jag minnas när jag köpte den fick byta ett hjullager strax innan 12000 mil annars inga fel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.